    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akademik - czy to tylko mi się wydaje, że to nienormalne?
    Date: Mon, 5 Dec 2016 15:45:25 +0100

    > Ja bym wymówienie wysłał listem poleconym. Nie wykorzystywał żadnego ich
    > wzoru, bo w prawie cywilnym liczy się treść oświadczenia woli, nie zaś
    > forma.

    To wiedzą prawnicy. Tzw. normalny człowiek stara się raczej robić tak
    jak mu powiedzą zakładając, że wiedzą lepiej. Ja byłem pewien, że mają
    gotowe druki, a jak nie mają to dadzą mu kartkę i podyktują co ma
    napisać, ale trzeba mieć za grosz życzliwości.
    Zresztą poszedł tam już kilka dni po terminie (nie chciał zrywać się z
    zajęć w pierwszych dniach na uczelni). Ja sądziłem, że nie będą tak
    formalnie tego się trzymać - wiedzieli, że wyprowadził się jeszcze przed
    1.10.

    > Po za tym pisemnie bym władze uczelni o problemie powiadomił, bo to
    > teren uczelni.

    Miałem zamiar coś napisać, ale syn powiedział abym nie robił mu smrodu.
    Kiedyś czytałem jak jakaś mamusia chodziła do dziekanatu, aby załatwić
    dodatkowy termin dla synka. Ostatnia rzecz jakiej bym chciał to być
    takim przykładem nadopiekuńczości.

    Nie wiem czy tu się nie mijam z prawdą, ale prawdopodobnie: - nowy
    rektor, - nowy regulamin akademików (to na pewno) uchwalony przez senat
    uczelni i podpisany przez rektora, - to podpisywanie przez pozostających
    w pokoju to być może nowość w regulaminie (ale nie znam poprzednich wersji).
    Pani w administracji twierdziła, że dla niej ten papier najważniejszy,
    że bez niego nic nie może.

    Na tę chwilę wygląda, że wszystko zmierza do szczęśliwego końca.
    To jest siła internetu - napisałem na p.s.p i już :).
    P.G.