  • 31. Data: 2005-06-01 21:37:58
    Temat: Re: Agencja towarzyska
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Umieszczona wewnątrz mieszkanai za szybą. I kosztuje cirkla 200-300 zł -
    > chyba, bo nie kupowałem.

    _Porządna_. Poza tym zwykła okienna szyba wprowadzi dodatkowe
    zniekształcenia.

    Bo jak rozumiem zamiarem jest, by goście mogli być z twarzy
    rozpoznawani, zgadza się?

  • 32. Data: 2005-06-01 21:52:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d7l9ri$f5u$1@opal.futuro.pl...

    > Bo jak rozumiem zamiarem jest, by goście mogli być z twarzy
    > rozpoznawani, zgadza się?

    Mnie raczej chodziło o to, by się tego obawiali.

  • 33. Data: 2005-06-01 22:55:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d7l6pe$du2$2@opal.futuro.pl...

    > Naskarżysz na mnie ojcu dyrektorowi?

    kto to ten ojciec dyrektor? Kojarze te ksywke z grupy.

    P.

  • 34. Data: 2005-06-01 23:03:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Mnie raczej chodziło o to, by się tego obawiali.

    No, jak musisz mieć dokładnie: "by goście mogli się obawiać rozpoznania
    z twarzy" ;->

  • 35. Data: 2005-06-01 23:19:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d7les7$1fe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To są dwie odrębne sprawy,- bezumownego lokatora tez nie mozna samemu
    > wyrzucic z bezprawnie zajmowanego mieszkania:(

    Ale to odwrotna sytuacja, bo on faktycznie w mieszkaniu przebywa. W tym
    wypadku gość od lat nie przebywa, to po co go wyrzucać? Przecież go tam
    nie ma.

  • 36. Data: 2005-06-01 23:20:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d7lesg$h6a$1@opal.futuro.pl...

    > No, jak musisz mieć dokładnie: "by goście mogli się obawiać
    rozpoznania
    > z twarzy" ;->

    No, jak facet idąc zobaczy tablicę, ze filmują, to myślisz, ze poleci za
    róg do kafejki internetowej, sprawdzi jakość i wróci?

  • 37. Data: 2005-06-02 00:57:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > No, jak facet idąc zobaczy tablicę, ze filmują, to myślisz, ze poleci za
    > róg do kafejki internetowej, sprawdzi jakość i wróci?

    Zależy, czy ma o tego typu urządzeniach pojęcie, czy nie...

    Zresztą może ogólnie to olać.

    PS: a poza tym jesteś strasznie seksistowski - dlaczego pisesz 'facet'?
    W końcu mamy równouprawanienie i ogólną tolerncję dla innych orientacji,
    więc dlaczego nie 'baba', hmm? ;-> (BP,NMSP ;) )

  • 38. Data: 2005-06-02 06:30:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d7llht$jjo$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > W końcu mamy równouprawanienie i ogólną tolerncję dla innych
    orientacji,
    > więc dlaczego nie 'baba', hmm? ;-> (BP,NMSP ;) )

    Bo w życiu w takim przybytku nie widziałem w charakterze gościa kobiety.
    Ale poniekąd masz rację. Panienki też się będą bały wchodzić.

  • 39. Data: 2005-06-02 06:31:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 1 Jun 2005 22:25:55 +0200,
    stach <r...@p...onet.pl> screamed:
    > A, to dobry pomysl zeby cie stad usunac. Wiem nawet jak

    Oprocz bajek potrafisz napisac cos co ma choc blady zwiazek z rzeczywistoscia?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 08:30:59 user up 10630 days, 20:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A bad random number generator: 1, 1, 1, 1, 1, 4.33e+67, 1, 1, 1

  • 40. Data: 2005-06-02 07:01:03
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 2 cze o godzinie 00:55, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > kto to ten ojciec dyrektor? Kojarze te ksywke z grupy.

    Dyrektor od "babciów", dewotów słuchających radia o dźwięcznej nazwie
    M.....

    ;)

    --
    Herbi