  • 1. Data: 2005-05-31 17:18:10
    Temat: Re: Agencja towarzyska
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    (...)

    > W tym momencie tylko to stało się jasne, że można przez ciebie
    > przekazywać pozdrowienia dla 'ojca dyrektora' ;->

    itd ,itp mądrości Lawy.

    więc, idź zrobic kupkę, bo widać, że Cie boli brzuszek, i cała tam krew z
    głowy spłynęła, może pomoże....

    --
    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj.
    "wp" Pozdr.

  • 2. Data: 2005-05-31 17:34:27
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To fora ze dwora.
    >
    > To jest grupa pl.soc.prawo a nie pl.soc.moherowe_bereciki
    >
    > Póki ktoś nie łamie prawa - nic mu nie możesz zrobić. I słusznie - bo
    > równie dobrze ja mógłbym zażądać, żeby ci odebrano dostęp do internetu
    > bo mnie np. denerwujesz.

    Własnie, to grupa pl. soc.prawo, a nie pl.soc. dla_debili, więc trzeba
    mysleć;) np. o tym:

    1.Czy prawo dopuszcza wynajmowanie lokalu MIESZALNEGO w celu prowadzenia w
    nim działalności gospodarczej bez zgody właściciela tj. miasta na takie
    przekształcenie.
    2. Czy wydana była zgoda sanepidu na taka działalność i czy spełniane są
    normy sanitarne
    3.czy taka działalność nie zakłóca spokoju mieszkańców

    Moje rady,-
    1.wzywac policję przy każdym głupstwie
    2. zawiadomić właściciela mieszkania (miasto), co robi tam wynajmujący
    (który przecież wynajmuje je na cele mieszkalne i nie wiadomo, czy ma w
    umowie zawarte prawo do podnajmowania)
    3. próbować wymeldować najmującego z urzędu (skoro tam od lat nie mieszka)
    4.wykazać , ze mieszkanie to jemu nie należy się, skoro z niego nie
    korzysta - a chyba sa w mieście ludzie w ciężkich warunkach miwszkaniowych i
    materialnych i zapewne zgodnie ze statutem miasto winno w pierwszej
    kolejności ze swoich zasobów im takie mieszkania oferować
    5. przeczytac Ustawę o ochronie lokatorów (znowelizowana) i zastanowic się,
    co jeszcze możnaby przeciwko najemcy i agencji wykorzystać,- a jest tam
    sporo...
    6. naciskać na władze miasta na posiedzeniach rady (i do protokołu) pod
    hasłem marnotrastwa zasobów MIESZKANIOWYCH
    7. zawiadomic o sytuacji media,- najchętniej niechętne obecnie rządzącej
    miastem opcji politycznej, pod hasłem np. "obecne władze kosztem bezdomnych
    wspierają nierząd":)

    itp,itd

    Ponadto zaproponować Andrzejowi Lawie super interes,- niechaj odnajmie część
    , albo całe swoje mieszkanie tej agencji- będzie miał to, co tak lubi, a i
    agencja nie będzie się tułać;)

  • 3. Data: 2005-05-31 23:04:13
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "stach" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mieszka)
    >
    > Ale on tam nie mieszka, wiec po co go eksmitować? Jak wykażecie, ze
    > nie mieszka, co ejst podstawą pozbawienia prawa do lokalu, to i
    > problem eksmisji upadnie.

    To są dwie odrębne sprawy,- bezumownego lokatora tez nie mozna samemu
    wyrzucic z bezprawnie zajmowanego mieszkania:(

  • 4. Data: 2005-05-31 23:27:45
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    > wiadomości news:d7les7$1fe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale to odwrotna sytuacja, bo on faktycznie w mieszkaniu przebywa. W
    > tym wypadku gość od lat nie przebywa, to po co go wyrzucać? Przecież
    > go tam nie ma.

    Tyz prawda:)

  • 5. Data: 2005-05-31 23:47:03
    Temat: Agencja towarzyska
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    Sasiad, ktory na stale mieszka w Niemczech, wynajal mieszkanie dla agencji
    towarzyskiej. W jaki sposob ja zlikwidowac, zwlaszcza, ze sasiad nie jest
    wlascicielem tego mieszkania, a tylko je wynajmuje i placi czynsz. Mieszkanie
    jest komunalne.
    stach

  • 6. Data: 2005-06-01 00:07:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stach" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze zapytać sąsiada, czy wie, co tam jest. Znam co najmniej dwa
    przypadki, gdy wynajmujący nie wiedzieli, co będzie się w mieszkaniu
    działo. Być może to rozwiąże problem.

    Poza tym, to o ile się nie mylę mieszkań komunalnych nie wolno
    podnajmować.

  • 7. Data: 2005-06-01 00:32:33
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Poza tym, to o ile się nie mylę mieszkań komunalnych nie wolno
    > podnajmować.

    może wynajmuje od miasta?

    --
    regent...
    (...)

  • 8. Data: 2005-06-01 07:17:38
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    Jestemy pewni na 95%, ze sasiad wie komu wynajmuje. Wiemy na 100%, ze agencja
    wynajmuje mieszkanie od niego, nie od miasta. Natomiast nie wiemy, czy jasno i
    wyraznie oswiadczyc sasiadowi, ze wynajal mieszkanie agencji (ale to niesie
    ryzyko, ze z tego powodu, ze bedzie widzial kto mu przeszkadza mozna po prostu
    dostac o sutenerow po ryju) czy tez w inny sposob cos z tym zrobic.
    stach

  • 9. Data: 2005-06-01 08:58:50
    Od: "madu" <d...@a...pl>

    stach wrote:
> [...]
    > widzial kto mu przeszkadza mozna po prostu dostac o sutenerow po
    > ryju) czy tez w inny sposob cos z tym zrobic.

    Witam
    Czy zaklucaja porzadek?

    pzdr

    MaDu

  • 10. Data: 2005-06-01 12:42:41
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Czy zaklucaja porzadek?

    Agencja dziala od wczoraj. Do tej pory brama budynku przez cale lata zamykana
    byla na klucz o 22.00. Teraz jest otwarta na osciez. W srodku nocy petaja sie
    jacys pijani faceci po klatce schodowej. Z mieszkania wydobywa sie
    nieprawdopodobny smrod papierosow (wewnatrz jest mnostwo dziwek, kazda pali). Na
    razie halasow nie ma. Ale wiadomo czym grozi obecnosc burdelu w porzadnym
    budynku, gdzie mieszka raptem 9 lokatorow. Stwarza to powazne zagrozenie dla
    mieszkancow. Zreszta, chyba nie trzeba tlumaczyc tego. Nie chcemy miec u siebie
    prostytutek i juz. Nie wiemy tylko na razie jak sie ich pozbyc.