  • 1. Data: 2007-06-16 09:03:12
    Temat: Adwokat vs. posty z forum i wygrana w sadzie ;-)
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    Witam,

    dziekuje wszystkim ktorzy mi pomogli na forum w sprawie spadkowej
    ktora sam probuje przeprowadzic do konca bez wynajmowania adwokata.

    Dlaczego to pisze?

    Przyznam, ze jak sie dowiedzialem ze druga strona wynajela kancelarie
    to w zasadzie chcialem odpuscic, ale pomyslalem sprobujemy i dzieki
    postom zamieszczonym na tym forum sformulowalem wniosek do sadu.

    We wtorek na rozprawie sedzina (Pani Sędzia albo Wysoki Sad jak kto
    woli ;-) oczytala moj wniosek a adwokat drugiej strony i wszyscy
    zgromadzeni zrobili przyslowiowego karpia i okazalo sie ze
    prawdopodobnie sprawe wygram (wygrana = sprawiedliwy podzial spadku
    dla wszystkich zainteresowanych)

    Pozdrawiam,
    Seweryn

  • 2. Data: 2007-06-16 09:54:00
    Temat: Re: Adwokat vs. posty z forum i wygrana w sadzie ;-)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sevi" <w...@w...pl> napisał

> [...]
    > woli ;-) oczytala moj wniosek a adwokat drugiej strony i wszyscy
    > zgromadzeni zrobili przyslowiowego karpia i okazalo sie ze

    Nie mów hop póki nie przeskoczysz (i nie zobaczysz w co wskoczyłeś ;> ).
    Póki nie ma wyroku wszystko jeszcze może się zdarzyć.

  • 3. Data: 2007-06-16 10:07:45
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    On 16 Cze, 11:54, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Sevi" <w...@w...pl> napisał

    > Nie mów hop póki nie przeskoczysz (i nie zobaczysz w co wskoczyłeś ;> ).
    > Póki nie ma wyroku wszystko jeszcze może się zdarzyć.

    Jesli o mnie chodzi to obojetnie jak sie sprawa skonczy bedzie OK.

    Jak zrezygnuja z ujawniania testamentu to aktualna bedzie wczesniejsza
    decyzja sadu o podziale na 4 sprawiedliwie dla wszystkich.

    W testamencie nie bylo wydziedziczenia wiec jak go ujawnia to bedzie
    zachowek dla wszystkich, a dodatkowo nie wiem czy nie bedzie grzywny
    za zatajanie testamentu przez 17 lat.

  • 4. Data: 2007-06-16 20:00:42
    Od: demicorn <v...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 02:03:12 -0700, Sevi napisał(a):

> [...]
    > woli ;-) oczytala moj wniosek a adwokat drugiej strony i wszyscy
    > zgromadzeni zrobili przyslowiowego karpia i okazalo sie ze

    Jak było powiedzane, nie spiesz się. Adwokaci często nie doceniają szerego
    człowieka i jest to uzasadnione. Napisza dwa pisma, troche w sądzie
    pobełkoczą nic na temat nie wiedząc i gotowe. Co jednak nie zmienia faktu,
    że adwokaci tez potrafią, przygotuj się na następną rozprawę. Na dzień lub
    dwa przed przejzyj akta, adwokaci często przysyłają pisma w ostatniej
    chwili, tak abyś ty nie zdążył się z nimi zapoznać i sam zrobił "karpia" na
    rozprawie.

    Postawy gratuluję. Sam też się procesuję bez pomocy adwokatów (bardziej to
    rozwijające i tańsze). Nie raz się zdarzyło, że jak ja ich zaskoczyłem to
    się odwdzięczali z nawiązką, czasami się zastanawiałem czy ja na właściwej
    rozprawie jestem. ;)

  • 5. Data: 2007-06-18 18:36:49
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    On 16 Cze, 22:00, demicorn <v...@g...pl> wrote:

> [...]
    > się odwdzięczali z nawiązką, czasami się zastanawiałem czy ja na właściwej

    Czesc,

    masz 100% racje, w mojej sprawie wydarzyla sie przedziwna sytuacja, bo
    teraz rodzina sie dogadala i weiem, co adwokat mowi w sadzie
    oficjalnie przy wszystkich a co mowi drugiej stronie na osobnosci.

    Na forum mowi, ze jak najbardziej nalezy znalezc kompromis i ze
    rodzina powinna sie dogadac, a na osobnosci mowi, zeby absolutnie nie
    rezygnowac z majatku i walczyc do upadlego, ja rozumie ze on ma z tego
    kase, ale chyba jakas etyka zawodowa obowiazuje?

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2007-06-18 22:55:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sevi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On 16 Cze, 22:00, demicorn <v...@g...pl> wrote:
    drugiej stronie na osobnosci.

    rezygnowac z majatku i walczyc do upadlego, ja rozumie ze on ma z tego
    kase, ale chyba jakas etyka zawodowa obowiazuje?

    Etyka zawodowa w pojeciu polskiej adwokatury polega tylko na tym, zeby brac
    jednakowa kase za sprawy wygrane i przegrane...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-06-19 08:24:48
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > ja rozumie ze on ma z tego kase, ale chyba jakas etyka zawodowa
    > obowiazuje?

    ;) no co Ty... adwokata???

  • 8. Data: 2007-06-19 13:57:08
    Od: Michał <n...@n...cry>