    From: Sevi <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adwokat vs. posty z forum i wygrana w sadzie ;-)
    Date: Mon, 18 Jun 2007 11:36:49 -0700

    On 16 Cze, 22:00, demicorn <v...@g...pl> wrote:

    > Jak było powiedzane, nie spiesz się. Adwokaci często nie doceniają szerego
    > człowieka i jest to uzasadnione. Napisza dwa pisma, troche w sądzie
    > pobełkoczą nic na temat nie wiedząc i gotowe. Co jednak nie zmienia faktu,
    > że adwokaci tez potrafią, przygotuj się na następną rozprawę. Na dzień lub
    > dwa przed przejzyj akta, adwokaci często przysyłają pisma w ostatniej
    > chwili, tak abyś ty nie zdążył się z nimi zapoznać i sam zrobił "karpia" na
    > rozprawie.
    >
    > Postawy gratuluję. Sam też się procesuję bez pomocy adwokatów (bardziej to
> [...]

    Czesc,

    masz 100% racje, w mojej sprawie wydarzyla sie przedziwna sytuacja, bo
    teraz rodzina sie dogadala i weiem, co adwokat mowi w sadzie
    oficjalnie przy wszystkich a co mowi drugiej stronie na osobnosci.

    Na forum mowi, ze jak najbardziej nalezy znalezc kompromis i ze
    rodzina powinna sie dogadac, a na osobnosci mowi, zeby absolutnie nie
    rezygnowac z majatku i walczyc do upadlego, ja rozumie ze on ma z tego
    kase, ale chyba jakas etyka zawodowa obowiazuje?

    Pozdrawiam,