  • 11. Data: 2005-09-27 20:28:57
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Grzegorz Zabielski wrote:
    > Wyobraźcie teraz sobie, że któregoś dnia gospodarz bloku przynosi pismo od
    > Administracji osiedla - "Prosimy o zgłoszenie się do pokoju w dniu ... o
    > godz ... w sprawie urzędowej"???!!!

    Odpowiedz: "dziękuję, nie skorzystam, mam inne plany na wieczór". Wzywać Cię
    może Sąd, Policja, WKU i kilka innych instytucji. Administracja jak coś
    będzie chciała to sami muszą do Ciebie przyjść (albo napisać) z
    pretensjami. A pewnie aż tak im nie zależy.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-09-27 22:09:44
    Od: "Kudłaty Troll :-)" <n...@p...pl>

    dlaczego na każdym forum, na każdej grupie tyle jest "specjalistów",
    którzy są faktycznie zwykłymi jełopami, którzy zamiast odpowiadać na
    pytanie, zaczynają kretyńską dyskusję?

  • 13. Data: 2005-09-27 22:15:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik ""Kudłaty Troll :-)"" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego na każdym forum, na każdej grupie tyle jest "specjalistów",
    > którzy są faktycznie zwykłymi jełopami, którzy zamiast odpowiadać na
    > pytanie, zaczynają kretyńską dyskusję?

    Bo tu tak naprawde jest tylko jeden prawnik - Robert Tomasik. A reszta to
    takie pyskacze. Niektórzy to nawet homofoby.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-09-27 22:28:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Bo tu tak naprawde jest tylko jeden prawnik - Robert Tomasik. A reszta
    > to takie pyskacze. Niektórzy to nawet homofoby.

    On AFAIR też nie jest prawnikiem :) tylko chyba kimś ze służb
    mundurowych (o ile dobrze kojarze).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2005-09-27 22:38:19
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-09-27, Grzegorz Zabielski <g...@g...pl> wrote:

    > przeszkadzał jej najdrobniejszy hałas - przesuwane krzesło po podłodze,
    > nasze kroki po domu, kazała nam kupić miękkie bambosze, że po 22-giej
    > rozmawiamy na balkonie, itd...

    A co w tym takiego znowu dziwnego, że ktoś chciałby mieć święty spokój
    w swoim własnym mieszkaniu?

    Całe Twoje zmartwienie to "czy ona może mi coś zrobić". A to, że komuś
    najwidoczniej hałasujesz - jak widać, kompletnie Cię nie obchodzi.

    > Dodam, że przed nami w tym mieszkaniu parę lat nikt nie mieszkał -
    > sąsiadka chyba przyzwyczaiła się do cichego sufitu ;). Mamy psa (kundelek
    > średniej wielkości) który broni naszego domu - jeśli ktoś obcy się kręci
    > pod drzwiami to szczeka.

    Moim zdaniem, to trzymanie kundelków w bloku (czy też psów rasowych) -
    niezależnie od ich wielkości - powinno być zwyczajnie zabronione. Jak
    ktoś ma domek jednorodzinny z kawałkiem terenu wokoło - to niech tam...
    (chociaż też ta psiarnia hałasuje na pół okolicy). Ale w bloku?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 16. Data: 2005-09-28 02:08:20
    Od: atlanta <m...@f...com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Uspij kundla, na pewno bedzie spokoj. Reszte wam darujemy.
    >
    > Najgorsze co sie moze zdarzyc, to sasiad z takim szczekliwym malym
    > kundlem, ktory wszystkim zycie zatruwa. Zadeptac na miejscu i tyle.

    Uspij sasiadke! ;-)

  • 17. Data: 2005-09-28 06:14:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Zbigniew B. [Tue, 27 Sep 2005 22:38:19 +0000 (UTC)]:

    > Całe Twoje zmartwienie to "czy ona może mi coś zrobić".
    > A to, że komuś najwidoczniej hałasujesz - jak widać,
    > kompletnie Cię nie obchodzi.

    No, gdyby to moje przeszkadzanie polegalo na normalnym
    funkcjonowaniu we wlasnym domu, czyli owszem, rozmawianiu
    w nim, przesuwaniu krzesel, chodzeniu po podlodze w butach,
    ogladaniu tv, puszczaniu wody z kranu, gotowaniu w garnkach
    -- to owszem, kompletnie by mnie nie obchodzilo ze jakis
    paranoik ma z tym problem.

    Kira

  • 18. Data: 2005-09-28 06:38:58
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Grzegorz Zabielski wrote:

    [ciach]
    > Moje pytanie jest takie - CO MOŻE MI ZROBIĆ ADMINISTRACJA OSIEDLA ???

    hehe :)
    jak czytalem twoj post to jakbym czytal swoja "historie" o
    naszej "mrowce" jak ktos zazartowal, tej to nawet kot tupie :) psa tez
    mamy, ale on szczeka tylko jak nas uslyszy wracajacych do domu, ani jak
    jestesmy, ani jak nas nie ma nie szczeka, kiedys zaraz po remoncie
    okazalo sie ze cieknie kranik od pralki, w srodku niedzielnego
    popoludnia, zaczolem skowac plytke, zanim udalo mi sie skuc ja do polowy
    pod drzwiami stala sasiadka z "geba", po pol godzinie razem z policjantami

    generalnie dostalem kiedys podobne pismo od administracji, bylem na
    rozmowie z prezesem spoldzielni, rozmowa byla wyjasniajaca, po tej
    rozmowie, sam napisalem pismo na sasiadke, umiescilem tam kilka
    ciekawych szczegolo, miedzy innymi to ze podczas rozmowy z zona
    stwierdzila ze to blok starych ludzi i ze mlode malzenstwo nie powinno
    tu mieszkac, do tego dolalem kila wymyslonych szczegolow, takich ktorych
    sie nie sprawdzi

    za jakis czas bylo jeszcze jedno jej pismo, jeszcze jedno moje, w kocu
    albo ona przestala donosic, albo spoldzielni przestalo chciec sie
    reagowac na takie akcje, chwilowo jest zawieszenie broni

    nie przejmuj sie, napiszcie kontrpismo, najlepiej zanies je odrazy na
    rozmowe i zloz na dziennik, jedna kopie zostaw sowbie i pokaz ja odrazu
    podczas rozmowy

    nic ci nie moga zrobic co najwyzej pogadaja wyjasniajac sprawe
    jesli sasiadka bedzie uciazliwa zglos sie na policje jak ktos tu radzil,
    oskarz ja o utrudnianie zycia, nekanie itp

  • 19. Data: 2005-09-28 07:16:43
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "erich" <e...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > bezczynnością administracji zaczęła mi robić psikusy. A to drzwi zastawi
    > deskami, a to zamek zapcha papierem, korki wykręci.. Takie tam
    > sąsiedzkie wygłupy :) Życzę ci, żeby twoja była mniej pomysłowa, bo
    > szału można dostać

    Na złośliwość.. złośliwością.
    Dać ogłoszenie do lokalnej gazety z numerem telefonu albo adresem sąsiadki
    do rubryki towarzyskie. Dobra reklama agencji towarzyskiej czyni cuda :-))
    Będzie miała czym się zająć jeśli się jej nudzi.

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2005-09-28 07:35:00
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Zbigniew B. wrote:

    > A co w tym takiego znowu dziwnego, że ktoś chciałby mieć święty spokój
    > w swoim własnym mieszkaniu?

    jak chce miec swiety spokoj niech sobie kupi dom jednorodzinny, jak
    mieszka w bloku, musi sie pogodzic ze wszystkimi tego zaletami i wadami

    > Całe Twoje zmartwienie to "czy ona może mi coś zrobić". A to, że komuś
    > najwidoczniej hałasujesz - jak widać, kompletnie Cię nie obchodzi.

    dokladnie tak, widac nigdy nie mieszkales w bloku, albo nie mieszkal pod
    toba paranoik ktoremu przeszkadzaja normalne odglosy zycia w bloku

    > Moim zdaniem, to trzymanie kundelków w bloku (czy też psów rasowych) -
    > niezależnie od ich wielkości - powinno być zwyczajnie zabronione.

    no pewnie, zakazmy rowniez trzymania kotow, sklepow spozywczych w bloku,
    trzepania dywanow, itp itd

    a swoja droga ciekawe co bys wtey zrobil z tymi wszystkimi psami