  • 21. Data: 2005-09-28 08:09:13
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: "Grzegorz Zabielski" <g...@W...gazeta.pl>

    > nie przejmuj sie, napiszcie kontrpismo, najlepiej zanies je odrazy na
    > rozmowe i zloz na dziennik, jedna kopie zostaw sowbie i pokaz ja odrazu
    > podczas rozmowy

    To pismo to jaką ma mieć formę?
    Skarga, Donos, Doniesienie???

    Dzięki za wsparcie dla wszystkich normalnie odpowiadających.

  • 22. Data: 2005-09-28 10:30:10
    Od: "flagor" <f...@w...pl>

    trochę empatii, mam nieszczęście mieć takich co tylko rozmawiają i dziwią
    się, że wołam pały jak mi spać nie dają.

  • 23. Data: 2005-09-28 10:30:59
    Od: "flagor" <f...@w...pl>

    a potem przygotuj się na proces o odszkodowanie.

  • 24. Data: 2005-09-28 11:15:13
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Grzegorz Zabielski wrote:

    > To pismo to jaką ma mieć formę?
    > Skarga, Donos, Doniesienie???

    skargi, wydrukuj dwa egzemplarze, tak aby w spoldzielni podbili ci twoj
    egzemplarz, a ktory bedziesz mogl odrazu pokazac na rozmowie na ktora
    jestes wezwany :)
    wyjasnij spokojnie, bez nerwow jak wyglada sprawa, powiedz, ze inni
    sasiedzi mieszkajacy obok ciebie czy nad toba sie nie skarza, o tym ze
    blok jest akustyczny, ze ty rowniez slyszysz co sie dzieje nad toba itd
    itp, pismo w razie pieniactwa sasiadki, bedzie podkladka dla ciebie ze
    ona jest conajmniej niepowazna

    > Dzięki za wsparcie dla wszystkich normalnie odpowiadających.

    niektorzy wiedza co przezywasz :)
    powodzenia

  • 25. Data: 2005-09-28 12:27:44
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-09-28, SzerszeN <s...@t...pl> wrote:

    > jak chce miec swiety spokoj niech sobie kupi dom jednorodzinny,

    A dlaczego akurat ona - a nie jacyś hodowcy psów?

    > jak mieszka w bloku, musi sie pogodzic ze wszystkimi tego zaletami i wadami

    Tak to mógłbyś napisać, gdyby koszt domku był równoważny z kosztem
    mieszkania w bloku. Że niby "sama dokonała wyboru", itd. A ponieważ tak nie
    jest, to nie bądź, "Szerszeń", taki mądry.

    > dokladnie tak, widac nigdy nie mieszkales w bloku, albo nie mieszkal pod
    > toba paranoik ktoremu przeszkadzaja normalne odglosy zycia w bloku

    Ja od 10 lat mieszkam pod debilami, trzymającymi psa, który przez 7-8 godzin
    - od wyjścia "państwa" ok 8 rano, do ich popołudniowego powrotu - szczeka
    praktycznie nieprzerwanie.

    A ponieważ piesek - a raczej suczka - już się przez te lata zestarzała,
    i niedługo zdechnie, to zapobiegliwe "państwo"... już teraz kupiło sobie
    drugiego.

    > no pewnie, zakazmy rowniez trzymania kotow, sklepow spozywczych w bloku,
    > trzepania dywanow, itp itd
    >
    > a swoja droga ciekawe co bys wtey zrobil z tymi wszystkimi psami

    A co mnie to obchodzi? Ja te psy sprowadziłem? Tyle samo mnie to obchodzi,
    co tych wszystkich psiarzy, których ulubieńcy nie dość, że hałasują, to i
    systematycznie obsrywają każdy (jeszcze) nie zanieczyszczony kawałek terenu
    wokół bloku.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 26. Data: 2005-09-28 12:28:45
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-09-28, Kira <c...@-...pl> wrote:

    > kompletnie by mnie nie obchodzilo ze jakis
    > paranoik ma z tym problem.

    "Cybergirlasko" - zapoznaj się z definicją określenia "paranoja".
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 27. Data: 2005-09-28 12:59:59
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Zbigniew B. wrote:

    > A dlaczego akurat ona - a nie jacyś hodowcy psów?

    dlatego ze miaszkajac w bloku, nalezy umiec zyc posrod ludzi, a
    niektorzy jak wyzej wzmiankowana sasiadka tego nie potrafia najwidoczniej

    > Ja od 10 lat mieszkam pod debilami, trzymającymi psa, który przez 7-8 godzin
    > - od wyjścia "państwa" ok 8 rano, do ich popołudniowego powrotu - szczeka
    > praktycznie nieprzerwanie.

    no i to jest taka trauma dla ciebie ze nie potrafisz przeczytac calego
    postu ze zrozumieniem?
    i z calego postu wylowiles tylko wzmianke o posiadaniu psa?
    a o tym ze odglosy normalnego zycia w bloku jej przeszkadzaja tego juz
    nie doczytales?

  • 28. Data: 2005-09-28 13:06:50
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Zbigniew B. [Wed, 28 Sep 2005 12:28:45 +0000 (UTC)]:

    > "Cybergirlasko" - zapoznaj się z definicją określenia "paranoja".

    Medycznym czy potocznym? Bo w tym drugim pasuje jak ulal.

    Kira

  • 29. Data: 2005-09-28 13:13:21
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-09-28, Kira <c...@-...pl> wrote:

    > Medycznym czy potocznym? Bo w tym drugim pasuje jak ulal.

    A jakie - według Ciebie - jest to "potoczne"?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 30. Data: 2005-09-28 13:14:43
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Zbigniew B. [Wed, 28 Sep 2005 13:13:21 +0000 (UTC)]:

    > A jakie - według Ciebie - jest to "potoczne"?

    Zrob ankiete. I nie trolluj, ok?

    Kira