  • 51. Data: 2005-10-02 13:16:02
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Prawdą obiektywną jest - dla uściślenia - to, że obydwaj

    Obydwoje.

    > Gdzie tu jest "zanegowanie wszystkiego" - to ja nie wiem, ale Ty
    > (domyślam się, że) wiesz, i z całą pewnością mi to wskażesz.

    Jak przeczytasz pytanie i odpowiedź, to sam wyciągniesz wnioski, o ile
    zechcesz przeanalizować to, co widzisz. Jeśli chcesz tylko przeforsować
    własne racje, to trudno.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 52. Data: 2005-10-02 16:57:47
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > Po raz kolejny - i ostatni - zwracam uwagę: *KAŻDY* tak się tutaj
    > tłumaczy.
    > Także i ta panienka, do której aż policję wzywano.

    a ja po raz kolejny ci powtorze, grupa ta, to nie sad i nie jest od
    dochodzenia prawdy, tylko od odpowiadania na pytania
    i jesli ktos pyta to oczekuje odpowiedzi na swoje pytanie a nie dywagacji
    takich roznym "mundralinskich" co to zawsze wszystko wiedza lepiej

  • 53. Data: 2005-10-02 17:43:25
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-10-02, Szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > a ja po raz kolejny ci powtorze, grupa ta, to nie sad i nie jest od
    > dochodzenia prawdy, tylko od odpowiadania na pytania

    Nie. To nie jest "grupa od odpowiadania na pytania". To jest grupa
    _dyskusyjna_.

    Coś Ci się najwyraźniej pomyliło.

    > i jesli ktos pyta to oczekuje odpowiedzi na swoje pytanie a nie dywagacji
    > takich roznym "mundralinskich" co to zawsze wszystko wiedza lepiej

    Oczekiwać może sobie *czegokolwiek* - nawet przekazu pieniężnego. A każdy
    "mundraliński" - jeśli znajdzie na to czas i ochotę (i nie narusza zasad
    Usenetu), ma prawo wtrącić swoje "3 grosze". A nawet cztery.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 54. Data: 2005-10-02 17:44:29
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-10-02, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak przeczytasz pytanie i odpowiedź, to sam wyciągniesz wnioski, o ile
    > zechcesz przeanalizować to, co widzisz. Jeśli chcesz tylko przeforsować
    > własne racje, to trudno.

    Znaczy, Ty stawiasz jakąś tezę - ale to _JA_ miałbym jej dowieść?
    Śmieszna jesteś.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 55. Data: 2005-10-03 08:37:41
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Zbigniew B. wrote:

    > Oczekiwać może sobie *czegokolwiek* - nawet przekazu pieniężnego. A każdy
    > "mundraliński" - jeśli znajdzie na to czas i ochotę (i nie narusza zasad
    > Usenetu), ma prawo wtrącić swoje "3 grosze". A nawet cztery.

    i wlasnie w ten sposob rodza sie kolejne buzdygany albo inne trolle

  • 56. Data: 2005-10-03 12:00:59
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2005-10-03, SzerszeN <s...@t...pl> wrote:

    > i wlasnie w ten sposob rodza sie kolejne buzdygany albo inne trolle

    ...albo szerszenie... :]
    --
    pozdrowienia

    Z.