  • 1. Data: 2003-08-30 14:55:23
    Temat: Abonment radiowo telewizyjny
    Od: "jurciecho" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Jakie są możliwości wyegzekwowania kary od osób, ktore nie płaca abonamentu
    radiowo - telewizyjnego?

  • 2. Data: 2003-08-30 16:25:30
    Temat: Re: Abonment radiowo telewizyjny
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jurciecho" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jakie są możliwości wyegzekwowania kary od osób, ktore nie płaca
    abonamentu
    > radiowo - telewizyjnego?

    wyegzekwowania to przypuszczam ze taka sama jak innych kar/mandatow
    pienieznych, problem z udowodnieniem :) musza ci wejsc do domu, a bez nakazu
    nie moga, a kto wystawi nakaz na sprawdzenie czy masz tv :) i kolko sie
    zamyka, chyba ze przypadkiem sam wpsuscisz jakiegos szpiega

  • 3. Data: 2003-08-30 16:47:21
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

> [...]
    > Witam
    > Jakie są możliwości wyegzekwowania kary od osób, ktore nie płaca

    Jeżeli masz zarejestrowany odbiornik i zalegasz z opłatami to egzekwowanie
    należności przez POCZTĘ odbywa sie wna drodze sądowej. Sąd wydaje nakaz
    zapłaty i dalej to juz komornik.
    Jeżeli nie masz zarejestrowanego sprzętu w Urzędzie pocztowym to odpowiedź
    dał kolega.

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-08-30 18:41:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wyegzekwowania kary spore i oparte na egzekucji zobowiązań podatkowych.
    Kłopot ze zgromadzeniem dowodów pozwalających na nałożenie kary.

  • 5. Data: 2003-08-31 12:16:43
    Od: "Lewy" <a...@o...pl>

    > Witam
    > Jakie są możliwości wyegzekwowania kary od osób, ktore nie płaca
    abonamentu
    > radiowo - telewizyjnego?

    Moim zdaniem to trzeba przede wszystkim wyrejestrować sobie tv i radio i
    będzie problem z głowy. Jest to bezpieczniejsze niż zaleganie z opłatami

  • 6. Data: 2003-09-10 06:47:47
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

    Przeciez mozna miec odbiornik jedynie do DVD.. lub nawet do kablowki a nie
    ogladac 1 i 2 TVP ???

  • 7. Data: 2003-09-10 10:42:58
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RS" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Przeciez mozna miec odbiornik jedynie do DVD.. lub nawet do kablowki a nie
    > ogladac 1 i 2 TVP ???

    ODBIORNIK jak sama nazwa wskazuje może odbierać... A Ty możesz oglądać. Więc
    skoro możesz to MUSISZ płacić za MOŻLIWOŚĆ oglądania. Takie jest prawo -
    płacisz za odbiornik a nie za oglądanie...

    FP

  • 8. Data: 2003-09-10 11:20:09
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    > JAK NA MOJE TO BEZ SENSU.. PRZECIEZ MOGE KUPIC TOWAR SKLEPIE A NIE CHCE
    WIEC
    > WG. CIEBIE POWINIENEM ZA NIEGO PLACIC ???
    > TO W OGOLE ZGODNE Z PRAWEM... ?
    > ZA KOMPUTER TEZ MUSZE PLACIC, PRZECIEZ TEORETYCZNIE MOGE KUPIC KARTE TV I
    > OGLADAC ?
    > TROCHE PRZEJASKRAWIAM.. ALE TO ODDAJE IDEE.. MAM KABLOWKE OGLADAM GLOWNIE
    > DISCOVERY PRZY PRACY I TVN24 CZASEM.. ZA TVP1 I 2 PLACIC NIE ZAMIERZEM I
    > TYLE

    To jest grupa o prawie a nie o sensie. Takie jest prawo. Dlatego nie mam
    telewizora tylko kartę telewizyjną...

    FP

  • 9. Data: 2003-09-10 11:24:45
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

  • 10. Data: 2003-09-10 11:47:42
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Recently Filip Piotrowski wrote:

    > To jest grupa o prawie a nie o sensie. Takie jest prawo. Dlatego nie mam
    > telewizora tylko kartę telewizyjną...

    Czyli masz odbiornik i też powinieneś płacić...

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool