  • 11. Data: 2003-09-10 12:49:19
    Temat: Re: Abonment radiowo telewizyjny
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Zet" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
    news:bjn30u$g8e$1@news.onet.pl...
    > Czyli masz odbiornik i też powinieneś płacić...

    dokladnie, bo to nie jest abonament tylko podatek od odbiornika, czyli
    kolejny haracz

    a ja mam i tv i komputer i radio i mam w du.. ten podatek i go nie place :)

  • 12. Data: 2003-09-10 23:57:40
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kolejny haracz
    >
    > a ja mam i tv i komputer i radio i mam w du.. ten podatek i go nie place

    I prawidłowo, niech udowodnią, że posiadam tym bardziej że musi być on
    sprawny.

    PR

  • 13. Data: 2003-09-13 10:29:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > I prawidłowo, niech udowodnią, że posiadam tym bardziej że musi
    > być on sprawny.
    No to jeszcze raz, może się uda.
    Czy abonament rtv moze być uznany za podatek, i kto ma prawo do
    nakładania podatków?
    Pytam.

    --
    pozdro