  • 41. Data: 2006-12-30 19:19:00
    Temat: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Niesamowite. To czarna wołga dotarła i do Anglii.
    > Wiesz, że jak odwrócą ciąg urządzeń, to przez te anteny wysyłają
    > fale do sterowania mózgiem?
    > Krótko mówiąc bzdura.

    Krótko mówiąc, spróbuj trochę zgłębić temat to może Twoje
    głebokie, acz błędne przekonanie się nieco zmieni. :)

    Słowa kluczowe: electromagnetic leaking, .. emanations, .. spectrum.

    Naciśnięcia klawiszy można złapać zwykłym radiem z ponad 5 metrów,
    jeżeli klawiatura jest kiepsko ekranowana, a monitor CRT to już w ogóle
    rozpacz..

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 42. Data: 2006-12-30 19:58:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Jak im pozwolisz wejsc to maja prawo oczywiscie zerknac czy posiadasz TV
    > czy nie :)

    Primo: ja w przedpokoju TV bym nie trzymał, nawet jeśli bym miał.

    Secundo: mogę mieć TV nie podłączony do anteny albo wręcz z
    wyłączoną/usuniętą głowicą - działający jako monitor do odtwarzacza DVD.
    Jak ów "fachowiec" to rozpozna rzutem oka?

  • 43. Data: 2006-12-30 20:45:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "akala" <a...@a...com> wrote in message

    > To takie samo rozporządzenie jak to które pozwalało strażnikom miejskim
    > karać za przekroczenie prędkości, ale tu mam przewagę bo nikogo nie muszę
    > do mieszkania wpuszczać ,bo żaden minister nie może wydawać rozporządzeń "
    > ważniejszych niż Konstytucja".
    > Ciekawy jestem kiedy w naszym Kraju będzie porządek
    > akala

    Wtedy kiedy będziesz przestrzegał prawa.

  • 44. Data: 2006-12-30 21:55:10
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sat, 30 Dec 2006 14:45:21 -0600, witek napisał(a):

    > "akala" <a...@a...com> wrote in message

    > Wtedy kiedy będziesz przestrzegał prawa.

    a dlaczego twierdzisz ,że nie przestrzegam prawa ?

    akala

  • 45. Data: 2006-12-30 22:42:25
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Primo: ja w przedpokoju TV bym nie trzymał, nawet jeśli bym miał.

    Ja tez nie :) Ale to gdzie kto trzyma TV, albo dokad pozwoli wejsc
    takiemu kontrolerowi to juz kwestia gustu :)

    Swoja droga to wszystko brzmi jak jakas sciema, zeby zastraszyc tych co
    nie placa :)

    > Secundo: mogę mieć TV nie podłączony do anteny albo wręcz z
    > wyłączoną/usuniętą głowicą - działający jako monitor do odtwarzacza DVD.
    > Jak ów "fachowiec" to rozpozna rzutem oka?

    Wlasnie o to chodzi ze nie rozpozna i w tym rzecz ze to sa zwykle
    pierdoly i nic wiecej.

    Jacek

  • 46. Data: 2006-12-31 09:11:18
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik ===Tomy=== napisał:

    > http://wiadomosci.onet.pl/1456544,11,item.html
    >
    > Jestem ciekaw podstawy prawnej uprawniającej pracowników poczty do
    > dokonywania czynności kontrolnych głównie sprawdzenie czy w danym domu,
    > mieszkaniu znajduje się TV, radio.
    >
    > Ma ktoś jakąś interpretację ?
    >
    > Pozdrawiam
    > ===Tomy===

    bardzo dobry pomysl padl w samym artylule: niech zakoduja sygnal tv
    publicznej i po sprawie. kto che, placi i oglada, kto nie chce nie
    oglada. ograniczy sie koszty ludzi majacych lazikowaz po domach i
    kombinowac, jak by tu wejsc do pokoju i zerknac czy jest odbornik, czy
    go nie ma...

  • 47. Data: 2006-12-31 11:45:10
    Temat: [OT] Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał :

    > Dlaczego ci sami ludzie w polsce zachowuj? się inaczej, a za granic?
    > grzecznie kasuj? bilet w autobusie i nawet im do głowy nie przyjdzie by
    > jechac na gapę? To ma się nijak do ufania lub nie państwa do obywateli.

    Podejrzewam, ze Polacy za granica sa grzeczni nieswiadomie. Historia naszego
    "wspanialego" kraju nauczyla nas, ze jestesmy dymani przez wladze jak i
    kiedy tylko sie da i stąd kombinatorstwo mamy we krwi - jako odruch
    obronny - inaczej bysmy zgineli (z glodu) juz dawno temu.

    MSPANC

    --
    ARO
    "zarosną te place i domy bardzo łatwo,

  • 48. Data: 2006-12-31 11:47:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "witek"

    > hmm, czy u nas czegos nie uczą na wydziałach elektroniki.
    > A w jaki sposób oni wykrywają odbiorniki, a nie nadajniki?

    może przez tzw ulot elektromagnetyczny?
    skoro monitor komputerowy mozna w ten sposób "podsłuchac"
    (zobaczyc co pokazuje) to odbiornuk TV chyba jeszcze łatwiej
    por. - http://cso.cxo.pl/artykuly/50113.html
    *** blad ***

  • 49. Data: 2006-12-31 11:54:58
    Temat: Re: [OT] Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Podejrzewam, ze Polacy za granica sa grzeczni nieswiadomie. Historia
    > naszego "wspanialego" kraju nauczyla nas, ze jestesmy dymani przez wladze

    Historia? A teraz to niby co?

    latet

  • 50. Data: 2007-01-01 11:30:06
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał :

    > Historia? A teraz to niby co?

    No dobrze, mialem na mysli ogolnie rozumianą przeszłość - zarowno to co sie
    wydarzylo 50lat temu jak i dnia wczorajszego. Czy tylko ja mam wrazenie, ze
    wladza w tym panstwie ciagle patrzy czym by tu jeszcze dopier**lić
    obywatelom i jak ich okrasc? (np. wprowadzenie kolejnego podateku od
    podatku, durnych oplat, czy szukanie najmniejszego powodu na podniesienie
    akcyzy np. na paliwo).

    Dobra, koniec tego OT z mojej strony.

    --
    ARO