  • 1. Data: 2010-02-21 19:23:28
    Temat: Abonament RTV
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    http://biznes.onet.pl/od-1-marca-emeryci-moga-wniosk
    owac-o-zwolnienie-z-,18562,3180497,1,news-detal

    Jak informuje KRRiT na swojej stronie internetowej, standardowa opłata
    za używanie odbiornika radiowego wynosi miesięcznie 5,30 zł, a za
    odbiorniki telewizyjne lub telewizyjne i radiowe - 17 zł miesięcznie. Ta
    sama wysokość opłaty obowiązuje również wtedy, gdy w gospodarstwie
    domowym jest kilka telewizorów czy odbiorników radiowych (dotyczy to np.
    radia samochodowego czy radia w domku letniskowym). KRRiT informuje, że
    odbiornikiem rtv nie jest telewizor "niepodłączony trwale ani czasowo do
    żadnej instalacji umożliwiającej odbiór programu, pełniący rolę monitora
    lub wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych". Odbiornikiem rtv
    nie jest według Krajowej Rady komputer i telefon komórkowy, bo ich
    główne przeznaczenie jest inne.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-02-21 20:25:14
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:
> [...]
    > lub wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych". Odbiornikiem rtv
    > nie jest według Krajowej Rady komputer i telefon komórkowy, bo ich

    Chcesz o tym podyskutować?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-21 21:31:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 21:25, Liwiusz pisze:

    > Chcesz o tym podyskutować?

    NIE

    Zamieściłam ten kawałek tekstu, bo co jakiś czas się ludzie pytają, czy
    programy telewizyjne oglądane przez monitor też się kwalifikują do
    płacnia abonamentu RTV.
    Eot.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-02-21 22:05:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > NIE
    >
    > Zamieściłam ten kawałek tekstu, bo co jakiś czas się ludzie pytają, czy
    > programy telewizyjne oglądane przez monitor też się kwalifikują do
    > płacnia abonamentu RTV.

    I myślisz, że pytania się skończą?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-21 23:59:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > NIE
    >
    > Zamieściłam ten kawałek tekstu, bo co jakiś czas się ludzie pytają, czy
    > programy telewizyjne oglądane przez monitor też się kwalifikują do
    > płacnia abonamentu RTV.

    To jeszcze podrzuc jakies ustawową delegację dla KRRiTV dla wyrażania
    tego typu opinii.

  • 6. Data: 2010-02-22 00:32:28
    Od: Z <z...@n...pl>

    Dnia 21.02.2010 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał/a:
> [...]
    > lub wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych". Odbiornikiem rtv
    > nie jest według Krajowej Rady komputer i telefon komórkowy, bo ich

    Skoro tak "informuje" sama KRRiT - to znaczy, że jestem "czysty". :)
    --
    Z.

  • 7. Data: 2010-02-22 00:47:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 23:05, Liwiusz pisze:

    > I myślisz, że pytania się skończą?

    Po to umieściałam linka i kawałek tekstu, żeby już nie pytali, bo to nie
    ma sensu.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-02-22 00:47:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-22 01:32, Z pisze:
    owac-o-zwolnienie-z-,18562,3180497,1,news-detal

    > Skoro tak "informuje" sama KRRiT - to znaczy, że jestem "czysty". :)

    Zapewne.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-02-22 01:58:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Z wrote:
    owac-o-zwolnienie-z-,18562,3180497,1,news-detal

    > Skoro tak "informuje" sama KRRiT - to znaczy, że jestem "czysty". :)

    Nie.
    Bo nikt KRRiT nie dał żadnych uprawnień do definiowania co jest
    urzedzenieem radiowotelewizyjnym a co nie.

    Na dzien dzisiejszy nie wiadomo za jakie urzadzenia nalezy płacić, a za
    jakie nie (z wyjątkiem radia i telewizora).

    Równie dobrze możnaby się powołać na list biskupa.