  • 1. Data: 2004-07-23 10:11:55
    Temat: Abonament RTV
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Dziś w lokalnej Gazecie Lubuskiej ukazał się artykuł na temat kontroli przez
    pracowników poczty posiadania Radia i Telewizji.

    Treść artykułu:
    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20040723/TEMATYDNIA/40722037

    Z tego wynika, że muszę płacić osobno za każdy odbiornik radiowy (a więc
    radiobudzik, karte TV w kompie, radio w komórce, wieże, etc.) - głupota.
    Poza tym mam OBOWIĄZEK wpuścić pracownika poczty celem sprawdzenia
    posiadania przeze mnie odbiorników RTV - tak niby wynika z ustawy.

    Mam w związku z tym pytanie: Czy faktycznie muszę wpuścić kontrolera do
    domu? Z jakiej ustawy to wynika dokładnie?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-07-23 10:26:15
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z tego wynika, że muszę płacić osobno za każdy odbiornik radiowy (a więc
    > radiobudzik, karte TV w kompie, radio w komórce, wieże, etc.) - głupota.

    Ech, ta nasza prasa jak coś napisze, to zamiast wyjaśnić coś pominą i
    zamotają zdrowo...
    Za każdy odbiornik mają płacić firmy. W mieszkaniach prywatnych wystarczy
    raz.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2004-07-23 14:53:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 12:11:55 +0200, kovalek naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Mam w związku z tym pytanie: Czy faktycznie muszę wpuścić kontrolera do
    > domu? Z jakiej ustawy to wynika dokładnie?

    w ustawie o radifonii i tv tego nigdzie nie ma, żeby było zabawniej nie
    mogę sie dokopać do Dz.U. 1993 nr 70 poz. 339 który własnie precyzuje
    sposób kontroli. Inna sprawa że rozporządzenie nie może dawać takich
    uprawnień kontrolerom a tylko ustawa ( w niej nic takiego nie ma).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-23 15:02:41
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposób kontroli. Inna sprawa że rozporządzenie nie może dawać takich
    > uprawnień kontrolerom a tylko ustawa ( w niej nic takiego nie ma).

    http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/rozporzadzenia/rozp
    _kontrola_rtv

    zero o wejściu na mój teren

    TomekS

  • 5. Data: 2004-07-23 15:49:06
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 17:02:41 +0200, TomekS naskrobał(a):

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/rozporzadzenia/rozp
    _kontrola_rtv

    > zero o wejściu na mój teren

    no to pokazać im drzewo można.

    2 ciekawostki:

    1. Na stronie poczty polskiej szumnie piszą o możliwości kontroli w domu
    abonenta ale nic o takiej możliwości wbrew jego woli i nie podają w ogóle
    podstawy prawnej :D

    2. Kontrola odbywa sie na podstawie KPA (art 51 pkt 3 ustawy o R i TV) a
    przecież kontrola w trybie KPA nie przewiduje wejścia jak filip z konopi
    lecz wymaga wcześniejszego powiadomienia na piśmie strony i to 7 dni
    wcześniej ( art 79 par 1 KPA). Co powoduje że wystarczy w dzień kontroli
    odpiąć TV od anteny i zasialnia aby ominąć obowiązek płącenia ( art 48 par
    2 ustawy o R i TV). Poza tym do domu prywatnego i tak nie można wejść bez
    nakazu - nawet przy kontroli :D

  • 6. Data: 2004-07-24 08:38:40
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    A jezeli jako siedzibe firmy mam wpisane mieszkanie
    to jak z abonamentem?
    Do domu jej nie wpuszcze.

    P.

  • 7. Data: 2004-07-24 10:45:22
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 lip o godzinie 10:38, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):

    > A jezeli jako siedzibe firmy mam wpisane mieszkanie to jak z abonamentem?

    Masz płacić tak i tak.

    > Do domu jej nie wpuszcze.

    Ale do siedziby _firmy_ wpuścisz - ot co :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-07-24 11:16:16
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@r...pbz> napisal(a):

    > Ale do siedziby _firmy_ wpuścisz - ot co :P

    OK, ale na jakiej podstawie?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 9. Data: 2004-07-24 12:10:18
    Od: Przemysław Rokicki <p...@g...pl>

    > Masz płacić tak i tak.

    jak to, 2 razy za to samo?

    A czy mozna sprecyzowac przy zakldaniu firmy, powiedzmy
    1X1 m^2 to siedziba firmy, przychodzi kontrola, ja staje
    w odpowiednim punkcie pokoju, biore laptopa w rece.. Witam panstwa :)

    Ktos kiedys tu napisal ze musial placic podatek od nieruchomosci czy cos
    takiego, a wlasnei jako adres firmy napisal mieszkanie, jak to jest?
    Czy ja bedemusial placic (cos zwiazanego z moim mieskzaniem) dodatkowo?

    > Ale do siedziby _firmy_ wpuścisz - ot co :P

    firma otwarta miedzy 20.30 a 21.00 w niedziele i swieta :)

    P.

    www.love-office.com
    tam znajdziesz drugą połówkę
    nowy darmowy, bez logowania
    serwis randkowy

  • 10. Data: 2004-07-24 13:45:06
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]

    >Ale do siedziby _firmy_ wpuścisz - ot co :P

    firma otwarta miedzy 20.30 a 21.00 w niedziele i swieta :)

    """""
    www(kropka)love(myslnik)office(kropka)com
    Internetowe Biuro Matrymonialne
    ...znajdziemy Ci drugąpołówkę...