  • 1. Data: 2004-07-23 10:18:12
    Temat: Zmiana numeracji domow=>bezplatna wymiana dokumentów?
    Od: "PiotrR" <l...@g...pl>

    Witam,

    W tej chwili nie wykonuje sie już adnotacji o zmianie adresu np. w dowodzie
    osobistym etc. Czy zatem jesli UG zmienil sobie numeracje domow to czy
    przysluguje mi bezplatna wymiana dowodu na nowy z wlasciwym adresem
    zameldowania? Podobne pytania mam co do dowodu rejestracyjnego auta(chociaz
    tam chyba z tylu odpowiednia adnotacja moze zostac w pisana) oraz prawa
    jazdy. Jesli taka bezplatna wymiana dokumentow mi przysluguje to prosilbym
    takze o namiar na akty prawne które to reguluja(jako ze ludzie z mojego
    UG nie znaja takich).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-24 09:13:32
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    PiotrR wrote:

> [...]
    > takze o namiar na akty prawne które to reguluja(jako ze ludzie z mojego

    Dowód osobisty:
    rozporządzenie Rady Ministórw w sprawie opłaty za wydanie dowodu
    osobistego. DzU 2000r., nr 105, poz.1110

    § 2. Nie pobiera się opłaty za wydanie dowodu osobistego od osób:
    2) zobowiązanych do wymiany dowodu osobistego z powodu administracyjnej
    zmiany nazwy miejscowości, nazwy ulicy lub numeru domu,

    KG