  • 1. Data: 2004-07-23 08:48:09
    Temat: Firma GmbH n niemczech
    Od: Gosiczek<m...@h...com>

    Czy jesli jestem wlascicielem firmy GmbH w Niemczech, gdzie oplacam
    rowniez swoje ubezpieczenie, skaldke na rente, powinnam cos
    rejestrowac w urzedzie pracy w Polsce? Co bedzie gdy firma na
    przyklad za piec lat jest rozwizana? czy te 5 lat licz ymi sie jako lata
    pracy tez w polsce. Gdy po tych pieciu latach zaczne pracowac w polsce,
    to czy potem do mojej reenty liczy sie tez lata z niemiec.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-23 10:54:49
    Temat: Odp: Firma GmbH n niemczech
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    powinnam cos rejestrowac w urzedzie pracy w Polsce?

    nie

    Co bedzie gdy firma na przyklad za piec lat jest rozwizana?

    nic nie będzie

    czy te 5 lat licz ymi sie jako lata pracy tez w polsce.

    jakiej pracy? pisałaś, że jesteś właścicielką a nie pracownikiem

    brett