    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: Fri, 23 Jul 2004 16:53:55 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 12:11:55 +0200, kovalek naskrobał(a):

    > Dziś w lokalnej Gazecie Lubuskiej ukazał się artykuł na temat kontroli przez
    > pracowników poczty posiadania Radia i Telewizji.
    >
    > Treść artykułu:
    > http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20040723/TEMATYDNIA/40722037

    > Z tego wynika, że muszę płacić osobno za każdy odbiornik radiowy (a więc
    > radiobudzik, karte TV w kompie, radio w komórce, wieże, etc.) - głupota.
    > Poza tym mam OBOWIĄZEK wpuścić pracownika poczty celem sprawdzenia
    > posiadania przeze mnie odbiorników RTV - tak niby wynika z ustawy.
    >
    > Mam w związku z tym pytanie: Czy faktycznie muszę wpuścić kontrolera do
    > domu? Z jakiej ustawy to wynika dokładnie?

    w ustawie o radifonii i tv tego nigdzie nie ma, żeby było zabawniej nie
    mogę sie dokopać do Dz.U. 1993 nr 70 poz. 339 który własnie precyzuje
    sposób kontroli. Inna sprawa że rozporządzenie nie może dawać takich
    uprawnień kontrolerom a tylko ustawa ( w niej nic takiego nie ma).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org