  • 1. Data: 2002-09-25 11:31:12
    Temat: Abonament RTV
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Płacę abonament RTV oraz kablówkę.
    Niesty od jakiegoś czasu mam juz dość polskiej telewizji i mam zamiar
    zrezygnować z płacenia RTV.
    Czy warto wyrejestrować się i nie płącić 14.10 zł miesiecznie ?
    Co mogą mi zrobić, jak sprawdzić czy mam telewizor ?
    Czy lepiej płacić by mieć święty spokój ?

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS
    Liczę na odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-09-25 11:36:44
    Temat: Odp: Abonament RTV
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Najprościej chyba miec babcię, nie wiem jak to dokładnie jest, ale moja "ma" już
    4 telewizory , opłata symboliczna.

    Użytkownik Jogger <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ams6q0$63a$...@n...gazeta.pl...

  • 3. Data: 2002-09-26 08:54:26
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > Co mogą mi zrobić, jak sprawdzić czy mam telewizor ?
    > Czy lepiej płacić by mieć święty spokój ?

    Są 2 możliwości unikniecia opłacania abonamentu:
    - skończenie 75 lat
    - zdobycie zaświadczenia o utracie słuchu

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-09-26 09:05:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 11:31:12 +0000 (UTC)), "Jogger
    " <j...@N...gazeta.pl> był(a) napisał(a):

    >Witam
    >Płacę abonament RTV oraz kablówkę.
    >Niesty od jakiegoś czasu mam juz dość polskiej telewizji i mam zamiar
    >zrezygnować z płacenia RTV.

    Niestety abonament RTV to nie opłaca ta TVP, ale podatek od odbiornika
    TV.

    >Czy warto wyrejestrować się i nie płącić 14.10 zł miesiecznie ?
    >Co mogą mi zrobić, jak sprawdzić czy mam telewizor ?
    >Czy lepiej płacić by mieć święty spokój ?

    No masz problem, bo już byłeś zarejestrowany :-)
    Chociaż to chyba martwy przepis, bo kto sprawdzi, że masz odbiornik
    TV? Ja bym wyrejestrował i już. Przyjdą z nakazem? Do wszystkich? Nie
    wydaje mi się to prawdopodobne. A bez nakazu nie wpuszczać...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-09-26 09:40:09
    Od: "MPolo" <m...@p...onet.pl>

    > Niestety abonament RTV to nie opłaca ta TVP, ale podatek od odbiornika
    > TV.

    Podobno w Sejmie trwają prace nad następną
    ustawą abolicyjną dotyczącą opłat za abonament RTV,
    dla tych którzy się uchylali od płacenia podatku za
    posiadanie odbiornika telewizyjnego.
    Znowu jest kwestia, jak wielka to ma być kwota.
    Mówi się, że od 2,5 do 50%.

    Ponadto wróciła sprawa regulowania abonamentu
    RTV wraz z zapłatą za energię elektryczną.
    Wymyślone, że do każdej książeczki opłat za
    energię będzie dołączany kolorowy odbiornik
    telewizyjny.

    Pozdrawiam
    MPolo

  • 6. Data: 2002-09-26 11:49:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 26 Sep 2002 10:54:26 +0200), "Serwiz"
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Są 2 możliwości unikniecia opłacania abonamentu:
    >- skończenie 75 lat
    >- zdobycie zaświadczenia o utracie słuchu
    -- niepłącenie... Co mi zrobią?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-09-27 11:26:38
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    "Serwiz" <r...@g...pl> wrote in message news:amui0n$7lf$1@news.tpi.pl...

> [...]
    ...........ciach

    > Są 2 możliwości unikniecia opłacania abonamentu:
    > - skończenie 75 lat
    > - zdobycie zaświadczenia o utracie słuchu
    >
    > Serwiz

    ........zaświadczenie o utracie słuchu to należy się tylko na radio,
    natomiast na radio i TV to utrata słuchu i wzroku
    Krzysiek

  • 8. Data: 2002-09-27 22:16:22
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > Niestety abonament RTV to nie opłaca ta TVP, ale podatek od odbiornika
    > TV.
    To prawda.
    Rozwiązanie jest takie:
    Pozbyć się telewizora (odbiornika TV) i go wyrejestrować, zainstalować zestaw
    monitor+magnetowid (żadne z tych urządzeń nie jest odbiornikiem TV). Tylko czy
    warto...?

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 9. Data: 2002-09-28 14:33:20
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Dnia Sat, 28 Sep 2002 00:16:22 +0200 w artykule <an4e5b$li1$1@news.tpi.pl>
    JarekT <t...@p...onet.pl> napisano co następuje:
> [...]
    > monitor+magnetowid (żadne z tych urządzeń nie jest odbiornikiem TV). Tylko czy

    Jak proszę? Magnetowid nie jest odbiornikiem TV? Od kiedy to?

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2002-09-29 20:15:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 28 Sep 2002 00:16:22 +0200), "JarekT"
    <t...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >monitor+magnetowid (żadne z tych urządzeń nie jest odbiornikiem TV). Tylko czy

    Nie warto, bo magnetowid jest odbiornikiem TV...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)