  • 1. Data: 2002-09-25 10:05:24
    Temat: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!!!
    Od: "Darek" <g...@p...pl>

    Witam ,
    Czy ktos kiedys mial taki przypadek jak ja? Otoz 8 lat temu byla zona
    wmowila mi ze jestem ojcem jej dziecka, a ja naiwny jej uwierzylem.W ciaze
    zaszla podobno po powrocie z wakacji, ale w rzeczywistosci w czasie wakacji.
    Wlasnie wczoraj odebralem wyniki badania DNA gdzie moje ojcostwo zostalo w
    100% wykluczone. Domyslam sie rowniez kto jest ojcem bo wiem z kim byla te 8
    lat temu na wakacjach.Jako ze dobrze zarabiam nie przyznala sie ze dziecko
    ma z kims innym bo ten ktos jest biedny jak mysz koscielna. Czy na pewno
    moja sytuacja jest bez wyjscia? Nie laczy mnie zadna wiez uczuciowa z
    dzieckiem bo zawsze podejrzewalem ze dziecko nie jest moje i prawie nie
    widywalem sie z dzieckiem. Jak sie z tego wyplatac? Jak widzicie perfidia
    niektorych kobiet nie zna granic potrafia grac na wszelkich uczuciach zawsze
    zaslaniajac sie dobrem dziecka.

    Pozdrawiam,
    Naiwny

  • 2. Data: 2002-09-25 11:06:51
    Temat: Re: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!!!
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    Darek wrote:

    > Witam ,

    Spokojnie, nie gorączkuj się :) Tu nie piekarnia :)
    Pewnie jak Sandra wieczorem zasiądzie do kompa to Ci objaśni
    dokładnie co i jak.
    W każdym razie wynik badania DNA jest dla Ciebie korzystny i mozesz
    nieźle wyjść na tym, chyba łacznie z zasadzeniem zwrotu nienależnie
    pobranych świadczeń alimentacyjnych.

    > Pozdrawiam,
    > Naiwny

    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30
    After hours -> http://www.telefonia.skonet.pl

  • 3. Data: 2002-09-25 16:37:18
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Powiedz moze cos jeszcze - na przykład, czy jestes mężem matki i na jakiej
    podstawie płacisz te alimenty. To ma znaczenie.

    Depi.

  • 4. Data: 2002-09-25 18:52:33
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl>

    najwazniejsza sprawa.
    zakladam ,ze zostal Pan uznany ojcem dziecka. termin do zaprzeczenia
    ojcostwa z tego co pamietam wynosi 6 mieciecy od dnia urodzenia sie dziecka.
    jest to termin zawity /wygasa uprawnienie a nie przedawnia sie/ w zwiazku z
    tym jesli jest Pan ojcem ma Pan wszytskie obowiazki z tego wynikajace /np
    utrzymanie/

    jesli cos pokrecilem prosze mnie sprostowac

    z powazaniem:
    Lukasz

  • 5. Data: 2002-09-25 22:29:50
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2002, Lukasz Ciszewski wrote:

    >+ najwazniejsza sprawa.
    >+ zakladam ,ze zostal Pan uznany ojcem dziecka. termin do zaprzeczenia
    >+ ojcostwa z tego co pamietam wynosi 6 mieciecy od dnia urodzenia sie dziecka.

    AFAIK nie, tylko nie pamiętam czy to od dnia kiedy się dowiedział
    że dziecko się urodziło czy że nie jest jego (wątpię w to ostatnie).
    Nie mam zdrowia szukać :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-09-26 05:08:33
    Temat: Odp: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0209260028400.15929-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
    ).
    > Nie mam zdrowia szukać :]

    To nie szukaj, sprawa jest już załatwiona...

    Sandra

  • 7. Data: 2002-09-26 06:18:58
    Od: g...@p...onet.pl

    > To nie szukaj, sprawa jest już załatwiona...

    Witaj Sandro!
    Mogła byś napisać co i jak w związku z tą sprawą?
    Trochę mnie to zaintetesowało.
    Pozdrawiam,
    Grem

  • 8. Data: 2002-09-26 06:36:33
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Mogła byś napisać co i jak w związku z tą sprawą?

    Przykro mi ale sądzę, że zainteresowany byłby niezadowolony z ujawniania
    prywatnej rozmowy....

    Sandra

  • 9. Data: 2002-09-26 07:26:38
    Od: "Blurp" <b...@k...net.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    Także jestem ciekaw , nie chodzi o to abyś ujawniała prywatną rozmowę tylko
    o wyjaśnienie możliwości rozwiązania sytuacji.

  • 10. Data: 2002-09-26 07:39:27
    Od: "Darek" <g...@p...pl>

    > Także jestem ciekaw , nie chodzi o to abyś ujawniała prywatną rozmowę
    tylko
    > o wyjaśnienie możliwości rozwiązania sytuacji.
    > Pozdrawiam
    Mysle ze mozesz Sandro opisac moja sytuacje bo jak uda mi sie z tego
    wyplatac i tak bede o tym pisal wszedzie zeby pomoc innym ktorzy sa w
    podobnej sytuacji.