  • 11. Data: 2002-03-24 14:50:30
    Temat: Odp: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Użytkownik Cinek <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ii3m$f0r$...@n...tpi.pl...
    przecież podobnie nie ma jej w tym znaczeniu przy zawieraniu zwiazków
    małżeńskich: kobiety od 18 a męczyźni od 21 lat i nikogo to nie dziwi.
    Kobiety w wieku 18 lat są rozsądniejsze - no z pewnymi wyjątkami (vide
    "blondynki").

    pozdrawiam

    Przemek

  • 12. Data: 2002-03-24 14:57:57
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    > tak

    no pożartowaliśmy troszeczkę ale...

    O ile jestem w stanie zaakceptować myśl że moja 17 letnia córka może
    pojechać autem w miasto (może dlatego, że ma dopiero 1,5 roku :) )to nie
    wyobrażam sobie jej jazdy na trasie powiedzmy 200-300km np nad morze lub w
    góry. Wariatów na drodze nie brakuje :( i należy mieć pewne doświadczenie i
    wyobraźnie by nie przenieść się na tamten świat pomimo, że miało się rację
    na drodze.
    Dlatego może wiek 17 lat w terenie zabudowanym a poza ter. zab., z
    opiekunem - co do 16 lat zdecydowanie NIE!

    I myślę tu o bezpieczeństwie samych młodych kierowców jak i innych
    uczestników ruchu drogowego jak i przechodniów.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2002-03-24 15:25:15
    Temat: Re: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik pierwek <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7kp28$jtc$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    > małżeńskich: kobiety od 18 a męczyźni od 21 lat i nikogo to nie dziwi.
    > Kobiety w wieku 18 lat są rozsądniejsze - no z pewnymi wyjątkami (vide

    małżeństwa??? czy na pewno zyje w Polsce? prosze mi znalezc w kodeksie
    rodzinnym i opiekunczym przepis, ktory o tym mowi!!!! wie Pan czenu to
    nikogo to nie dziwi. bo w POLSCE NIE MA TAKIEGO PRAWA!!!!!!!!!

    i jeszcze jedno czy Pan jest kobietą podpisującą sie jako meżczyzna???? nie
    dojść, że pisze Pan bzdury to jeszcze obraza blondynki!!!

    bez pozdrowień
    Marcin

  • 14. Data: 2002-03-24 16:41:42
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

    > powinno być od 21 i byłby spokój

    tia, wieku 19 lat bedzie jezdzil w armii czolgiem a legalnie maluchem
    bedzie mogl wyjechac po skonczeniu 21...
    uwazam, ze powinno byc od 16 lat ale czasowe, i przez 2 lata mozna by bylo
    jezdzic tylko z osoba posiadajaca prawo jazdy od ilus tam lat.
    pozdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 15. Data: 2002-03-24 16:55:06
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Użytkownik Cinek <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7kr2p$o4s$...@n...tpi.pl...

    > małżeństwa??? czy na pewno zyje w Polsce? prosze mi znalezc w kodeksie
    > rodzinnym i opiekunczym przepis, ktory o tym mowi!!!! wie Pan czenu to
    > nikogo to nie dziwi. bo w POLSCE NIE MA TAKIEGO PRAWA!!!!!!!!!

    mea maxima culpa - rzeczywiście od 18 lat zasugerowałem się znajomym który
    brał ślub przez sąd bo miał inne obywatelstwo i musiał mieć pozwolenie
    rodziców pomimo 20 lat na karku :).

    no to inny przykład braku konstytucyjnej równości wobec prawa - przewożenie
    alkoholu przez mieszkańców przygranicznych i reszty Polski - nie ma
    równości... i nie komentuję tego

    > i jeszcze jedno czy Pan jest kobietą podpisującą sie jako meżczyzna????
    nie
    > dojść, że pisze Pan bzdury to jeszcze obraza blondynki!!!

    napisałem "blondynki" w cudzysłowiu bo sam znam kilka takich choć nie są
    wcale blondynkami... :)
    czyżby był Pan blondynem?
    Ja NIM nie jestem - tak, że raczej się nie umówimy.

    > bez pozdrowień
    > Marcin

    Mimo to pozdrawiam :)

    Przemek

    ps. prosze nieraz spróbować poczytać między wierszami, teksty są wtedy o
    wiele ciekawsze - choć nie twierdzę że akurat moje.

  • 16. Data: 2002-03-24 18:40:45
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    > no to inny przykład braku konstytucyjnej równości wobec prawa -
    przewożenie
    > alkoholu przez mieszkańców przygranicznych i reszty Polski - nie ma
    > równości... i nie komentuję tego

    przewozonego alkoholu. fantastyczna analogia do kwestii z prawem jazdy...

    > napisałem "blondynki" w cudzysłowiu bo sam znam kilka takich choć nie są
    > wcale blondynkami... :)

    > czyżby był Pan blondynem?
    > Ja NIM nie jestem - tak, że raczej się nie umówimy.

    blondynami), ale ja nie jestem zainteresowany.
    zrezstą co ciekawego mialby Pan do powiedzenia...

    > ps. prosze nieraz spróbować poczytać między wierszami, teksty są wtedy o
    > wiele ciekawsze - choć nie twierdzę że akurat moje.

    chcial czytac miedzy wierszami to znajde sobie grupe, gdzie opowiada sie
    kawaly!

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 17. Data: 2002-03-24 18:44:06
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.

> [...]
    bylo
    > jezdzic tylko z osoba posiadajaca prawo jazdy od ilus tam lat.

    lat prawo jazdy czasowe ( cokolwiek to oznacza) albo z pijanym tata, ktory
    ma prawo jazdy i ktorego syn odwozi z imprezy. swietny pomysl. zebrac 500
    tys. podpisow i dawac projekt ustawy do sejmu

  • 18. Data: 2002-03-24 19:39:20
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Użytkownik Cinek <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7l6jj$c6a$...@n...tpi.pl...

    > przewożenie

    > przewozonego alkoholu. fantastyczna analogia do kwestii z prawem jazdy...

    ciekawy tok rozumowania, może Pan to rozwinąć? może jeszcze określi Pan,
    przy której granicy mieszkam?
    podpowiem że wystarczy wejść we właścwości listu i od razu widać skąd został
    wysłany...

    Wszyscy są równi wobec prawa - żyjemy przecież w państwie prawa. Czyli
    prawko od 18 lat - skoro osoby w takim wieku mogą zawierać związki
    małżeńskie (czytaj: są wystarczająco odpowiedzialne).
    Chociaż akurat tym, że się pobiorą nikomu krzywdy nie zrobią (nieraz tylko
    sobie - nie obchodzi mnie to).
    Natomiast nieodpowiedzilny18-latek za kierownicą rozpędzonej BMK-i już nie
    jest neutralny dla otoczenia. I to też mnie nie obchodzi jeżeli skasuje ten
    wóz i siebie na jakimś drzewie (szkoda tylko drzewa), ale jeżeli przy okazji
    zabije kogoś kto miał pecha znaleźć się za blisko niego - to mnie już
    zaczyna bardzo obchodzić. A często jeszcze jest tak, że taki dzieciak ma
    lepszy wóz niż jego ofiary i to on jest jedynym ocalałym z wypadku. Nie jest
    to moja teoria, tylko niestety takie jest życie. :(

    właśnie zmienia... ale nie jestem w stanie tego Panu wytłumaczyć - pewne
    rzeczy trzeba czuć... zresztą to miało być jako żart, ale... ok Pan pewnie
    woli te ... "polityczne". :)

    > blondynami), ale ja nie jestem zainteresowany.

    rzeczywiście nie ma Pan pojęcia o czytaniu między wierszami - spróbuje
    wytłumaczyć łopatologicznie:
    ponieważ NIM nie jestem (może Pan się tu już domyślić że jestem mężczyzną)
    dlatego nie umawiam się z chłopcami i nie ma Pan szans na randkę za mną. to
    taki żart - powinienem był postawić buźkę :) wtedy może by Pan załapał -
    trudno, stało się.

    > zrezstą co ciekawego mialby Pan do powiedzenia...

    Na pewno nic ciekawego... dla Pana oczywiście. Myślę że nie znaleźlibyśmy
    wspólnej płaszczyzny - tu się zgadzam z Panem całkowicie.

    > chcial czytac miedzy wierszami to znajde sobie grupe, gdzie opowiada sie
    > kawaly!

    W rzeczywistości nie jest takie trudne wyłapywać podteksty - przy pewnej
    wprawie może to sprawiać przyjemność, trzeba tylko trochę potrenować... :)
    to był żart prosze nie brać tego do siebie

    > Pozdrawiam.
    > Marcin.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 19. Data: 2002-03-24 19:53:34
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cinek" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

    > lat prawo jazdy czasowe ( cokolwiek to oznacza) albo z pijanym tata, ktory
    > ma prawo jazdy i ktorego syn odwozi z imprezy. swietny pomysl. zebrac 500
    > tys. podpisow i dawac projekt ustawy do sejmu

    dlatego musialby sie ktos nad tym zastanowic i szczegolowo to okreslic bo
    faktycznie taka sytuacja o ktorej piszesz byla by lekko chora...

    pozdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 20. Data: 2002-03-25 12:31:53
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | mam 16 lat w związku z nowym kodeksem drogowym nie mogę robić prawa jazdy
    | kategorii B. prosze wszystkich o pisanie w sprawie przesunięcia wieku
    | minimalnego na kat.B z 18 na 16 lat do sejmu (formularz na stronie
    | www.sejm.gov.pl), prezydenta (formualrz na www.prezydent.pl) i ministra
    | infrastruktury (email: i...@m...gov.pl). zgóry wszystkim dziękuje, z
    | poważaniem andrzej

    A po co, żebym już zupełni się bał wyjść na ulicę?!

    Marcin.