  • 1. Data: 2002-03-23 02:07:42
    Temat: Niekonsekwencje prawa
    Od: "Arqadius" <a...@p...onet.pl>

    Ostatnio zasłyszalem historię o sprzedawcy nasion marihuany, prowadzacym
    swoja dzialalność w majestacie prawa - ponieważ nasiona jako takie nie sa
    narkotykiem.

    O tym że to możliwe przekonuje sytuacja że można sprzedawac wykrywacze
    radarów, a nie można ich używać.

    Wydaje mi sie jednak, że pierwszy przypadek jest poważniejszy, czy sądzicie,
    że rzeczywiście może tak być ?

    --
    Arkadiusz Krawczyk
    Sosnowiec

  • 2. Data: 2002-03-23 22:30:59
    Temat: Re: Niekonsekwencje prawa
    Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE>

    On Sat, 23 Mar 2002 03:07:42 +0100, Arqadius wrote:

> [...]
    > radarów, a nie można ich używać.
    >
    > Wydaje mi sie jednak, że pierwszy przypadek jest poważniejszy, czy sądzicie,

    ustawa wyraźnie zakazuje posiadania i handlu:
    a) zielem i żywicą konopi
    b) kilkoma psychoaktywnymi związkami z grupy kanabinoli
    nasiona nie są ani zielem ani żywicą. psychoaktywnych substancji nie
    zawierają. tak więc handel nimi nie jest zabroniony.

    zresztą nasiona konopi można kupić w niemalże każdym nasiennym za jakieś
    5-6zł/kg. od razu uprzedzam - rzadko kiełkują i jak urosną, to nie kręcą ;)
    za to są bardzo zdrowym składnikiem posiłków, o czym mało kto wie. gdy
    kanabis nie był nielegalny, siemię konopne często gościło na polskich
    stołach. teraz karmi się nim prawie wyłącznie zwierzęta, a z domowej
    kuchni jakoś zniknęły...

    --
    * ja * e...@h...pl *
    <echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

  • 3. Data: 2002-03-24 19:35:15
    Od: "kuba" <n...@k...net>

    Użytkownik "Arqadius" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > radarów, a nie można ich używać.
    >
    > Wydaje mi sie jednak, że pierwszy przypadek jest poważniejszy, czy sądzicie,

    powaznejsze sa antyradary, bo wiecej osob ginie z powodu nadmiernej predkosci, niz z
    powodu palenia lisci wiadomej rosliny

    > "rób co uważasz, lecz uważaj co robisz"
    > (finanse,motoryzacja,negocjacje,umowy)

    dobre, ja bym w nawiasie dopisal jeszcze "uzywki"

    qbick