  • 11. Data: 2012-05-14 19:54:15
    Temat: Re: 8 miesięcy za wannę
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-14 19:32:25 +0200, "Przemek Lipski"

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1205141745040.440@quad...

    > Jeżeli wanny nie było wcześniej, to owo mieszkanie był ow chwili wynajmu
    > niezbyt " z łazienką". Może też być tak, że wanna była tam jako sztuka i
    > kobieta wynajmujaca mieszkanie wymieniła starą wannę na nową, a opuściła
    > mieszkanie nie przywracając stanu pierwotnego.

    A prawidłowo jest tak:

    Wpadł tu Marek i obwieścił, że gdzieś ktoś dostał wyrok za coś.
    <http://www.youtube.com/watch?v=mV_yJCbndoI>
    ;>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-05-14 22:05:15
    Od: Marek <.@.>

    Bydlę wrote:
    > A prawidłowo jest tak:
    >
    > Wpadł tu Marek i obwieścił, że gdzieś ktoś dostał wyrok za coś.
    > <http://www.youtube.com/watch?v=mV_yJCbndoI>
    > ;>

    :) Postaram się zdobyć więcej informacji.

    Marek

  • 13. Data: 2012-05-14 22:59:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:
    > Kobieta wynajmowała mieszkanie. Kupiła do niego wannę. Po jakimś
    > czasie wyprowadziła się i wzięła wannę z sobą, a następnie sprzedała
    > na skupie złomu. Właściciel posądził ją o przywłaszczenie mienia w
    > wysokości 400 pln.
    > Dostała wyrok: 8 miesięcy. Odsiaduje w Krakowie.
    >
    > Pytanie: czy ten wyrok nie jest zbyt surowy? Jeśli tak, to czy można
    > się coś z tym zrobić?

    słyszałem ze jeden facet za posiadanie siekiery dostał 25 lat...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    zabił nią innego faceta

  • 14. Data: 2012-05-15 01:17:53
    Temat: Re: 8 miesięcy za wann
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Bez przeczytania uzasadnienia to ciezko. Bo nawet nie wiadomo jak to z tą
    > wanna było. Za mało danych.
    >
    > Natomiast to ze sedzia przegiął to oczywiste.

    Niekoniecznie. Moze to była recydywa przykładowo

  • 15. Data: 2012-05-15 03:09:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Niekoniecznie. Moze to była recydywa przykładowo

    wiecej wanien wyniosła ? :)

  • 16. Data: 2012-05-15 03:19:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiecej wanien wyniosła ? :)

    Czemu? Poczytaj - proszę - na czym polega recydywa. poprzednio mogła
    dokonać rozboju, albo włamała sie do jubilera. Teraz dostała łączny wyrok,
    a oczywiscie wszyscy myślą, ze za wannę ją wsadzili.

  • 17. Data: 2012-05-15 08:21:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 03:19, Robert Tomasik pisze:

    > Czemu? Poczytaj - proszę - na czym polega recydywa. poprzednio mogła
    > dokonać rozboju, albo włamała sie do jubilera. Teraz dostała łączny
    > wyrok, a oczywiscie wszyscy myślą, ze za wannę ją wsadzili.

    Robert! Pobudka! On żartował ;)

  • 18. Data: 2012-05-15 09:00:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-14 17:00, Nixe pisze:
    > "Marek" <.@.> napisał

    > To jakiś żart?
    > Jakie przywłaszczenie mienia, skoro wanna jest/była jej własnością?

    Zapewne swoją wanne wstawiła na miejsce poprzedniej, a tamtą
    wyrzuciła/oddała na złom.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 19. Data: 2012-05-15 10:34:25
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4fb1ff25$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zapewne swoją wanne wstawiła na miejsce poprzedniej, a tamtą
    > wyrzuciła/oddała na złom.

    To brzmi bardzo logicznie i prawdobnie, ale z pierwszego posta w ogóle nie
    wynika :)
    Wychodzi na to, że kobietę posadzono za zabranie własnej rzeczy.

    N.

  • 20. Data: 2012-05-15 10:58:38
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-15 10:34, Nixe pisze:

    > To brzmi bardzo logicznie i prawdobnie, ale z pierwszego posta w ogóle
    > nie wynika :)
    > Wychodzi na to, że kobietę posadzono za zabranie własnej rzeczy.

    Tak samo jak ukaranie kioskarki za ... 3 grosze VAT-u. Prawie wszystkie
    relacje prasowe tak widzą ten przypadek.

    --
    spp