    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Wed, 18 Oct 2023 21:31:39 GMT

    On 2023-10-18, rowerex rowerex <r...@o...pl> wrote:

    > A jak powinno być? Zacznijmy od pierwszego zgłoszenia.

    Jeśli są powody, żeby wierzyć, że coś ma z głową a z wywiadu wynika, że
    jest agresywny to wydaje się, że na obserwację. Jeśli sytuacja się
    powtarza, to na jakąś dłuższą. Przy czym nie wiem jakie są możliwe
    scenariusze prawne, bo ubezwłasnowolniać tak od razu to tez niedobrze.
    Może brakuje stosownej instytucji?

    --
    Marcin