  • Data: 2023-10-19 11:32:24
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ustawa z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia
    > psychicznego nie daje szczególnych uprawnień Policji. Gdyby Policja
    > otrzymała zawiadomienie o przestępstwie, to też sprawa lepiej nie
    > wygląda, bowiem Policja nie będzie leczyć tej osoby, tylko ją ścigać.
    >
    > W praktyce, jeśli nie ma jakiejś osoby zainteresowanej leczeniem, która
    > by zainicjowała sam proces leczenia, to może to trwać latami.

    Dokładnie tak jest - pisałem - nie da się zrobić aktu oskarżenia to
    policja ma to w dupie, bo uważa że jest od karania a nie zapobiegania.

    > Jest. Jak masz jakiś pomysł, to śmiało sugeruj.

    Nie olewać tylko dokumentować i wysyłać pisma do opieki społecznej i
    sądu rodzinnego aż ruszą dupę. No ale skro policja zlewa i ma czystą
    kartotekę, to sąd mówi że nie ma problemu, bo przecież jakby rozrabiał
    to policja powinna wiedzieć i mieć kwity. A nie ma.

    > Tylko ktoś musi dostrzec zagrożenie. A większość takiego wrzaskulca nie
    > traktuje poważnie.

    Dokładnie - ktoś musi. Ale skoro policja mówi, że koleś ma czystą
    kartotekę, bo wszystkich informujących spuszcza na drzewo...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!