  • Data: 2023-10-19 10:55:20
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 19 października 2023 o 05:58:09 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Jak koleś chory i łamie prawo, to pisma do opieki społecznej i sądu
    > rodzinnego aż ruszą dupę.

    Pisma napisane, wysłane, odebrane. Jak powinno wyglądać ruszenie
    4 liter przez te instytucje? Nie wymieniłeś Policji, dlaczego?

    > A twoim zdaniem jak powinno być?

    Nie wiem, dlatego chcę ustalić racjonalny schemat postępowania,
    nawet czysto teoretyczny, ale zdecydowanie bardziej minimalizujący
    ryzyko takich tragedii, niż obecnie istniejące schematy.

    Pozdr-
    -Rowerex