eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo254 Niemców straciło prawa jazdy przez elektryczne hulajnogi › Re: 254 Niemców straciło prawa jazdy przez elektryczne hulajnogi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 10 Oct 2019 10:31:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: 254 Niemców straciło prawa jazdy przez elektryczne hulajnogi
    From: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 10 października 2019 18:53:38 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:
    > Tu mamy najważniejsze zdanie z całości:

    > W eurokołchozie nic bez zgody władz?
    >
    > Standardowa odpowiedź:
    > najpierw powstał samolot/samochód, później ministerstwo transportu
    > czy inna chujnia regulująca loty. Nie zaś odwrotnie.

    Cytaty z jutrzejszej prasy:

    "Parlament Europejski przyjął przez aklamację wniosek o powołanie Komisarza
    d.s. Hulajnóg Elektrycznych. Jednocześnie przyjęto dokument o powołaniu
    Międzynarodowej Komisji Badań Wypadków z Udziałem Hulajnóg Elektrycznych oraz
    utworzeniu Centralnego Europejskiego Systemu Kontroli Ruchu Hulajnóg
    Elektrycznych"

    "Prezesi największych europejskich i amerykańskich koncernów samochodowych
    ogłosili, że do roku 2025 zostanie zakończona produkcja pojazdów
    czterokołowych - jedynymi produktami w ofertach będą hulajnogi elektryczne"

    "Spółka PKP S.A. ogłosiła wycofanie do końca roku wszystkich składów kolejowych
    poruszających się na dwóch szynach. Od przyszłego roku jedynymi składami będą
    szynowe hulajnogi elektryczne poruszające się po jednej szynie, co pozwoli
    dwukrotnie zwiększyć przepustowość linii kolejowych"

    "Ministerstwo Obrony Narodowej i Ministerstwo Spraw Wewnętrznych ogłosiły
    przetargi na Hulajnogowe Elektryczne Wozy Bojowe oraz Hulajnogowe Czołgi
    Elektryczne."

    "Ze sportu:
    - Czesław Lang zaprezentował trasę przyszłorocznego wyścigu "Hulajnoga Tour De
    Pologne". Wyścig zakończy się tradycyjną hulajnogową jazdą na czas ze
    wspinaczką pod Orlinek"
    - W finale wielkoszlemowego turnieju tenisa na hulajnogach Hulajnoga-US-Open
    Novak Djokovic pokonał Rafaela Nadala"

    "Plotki: Małgorzata Rozenek-Majdan kupiła nową hulajnogę elektryczną! Radek się
    wściekł!"

    ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex