  • 21. Data: 2006-05-29 13:37:25
    Temat: Re: 250zl + 6ptk + brak odwololania od decyzji sadu ?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Czyli wg was nie ma zadnego odwetu ?
    jestescie pewni na 100%?? sa jesszce apelacje itp..
    a niby w jaki sposob moge pogorszyc swoja sytuacje ?odwolujac sie ?

  • 22. Data: 2006-05-29 13:40:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):

    > Czyli wg was nie ma zadnego odwetu ?

    Za co odwetu? Za twoją własną głupotę na kim chcesz sie mścić?
    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 23. Data: 2006-05-29 13:55:46
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    odwetu od mandatu, nie mam zmaiaru mscic sie bo nie mam za co, zle to
    sformulowalem co najwyzej a ty jzu sie czepiac musisz?

  • 24. Data: 2006-05-29 14:02:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):

    > odwetu od mandatu, nie mam zmaiaru mscic sie bo nie mam za co, zle to
    > sformulowalem co najwyzej a ty jzu sie czepiac musisz?

    A co to jest "odwet" od mandatu? :)

  • 25. Data: 2006-05-29 14:09:51
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli wg was nie ma zadnego odwetu ?

    Przejdź się z pielgrzymką na Jasną Górę zawzięcie modląc się o rozum;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2006-06-03 13:18:06
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Trochę krótko jak na wysadzenie z samochodu "schorowanej babci". "Kilka"
    > to 2-9 sekund.

    > Prawidłowo. Naruszyłeś zakaz ruchu. A artykuł pewnie był 92, albo 98 a
    > nie 9

    panstwo prawa Kutasa Gardockiego.

    Kowalskiego gnebia, ale juz ojciec dyrektor moze robic malwersacje
    finansowe.

    > Poważnie? a art 98 kw to ty czytałeś?

    > Na pewno sąd tak powiedział? Coś mi sie wydaje że dokonujesz
    > "dziennikarskiej interpretacji".

    A debilach w togach nie slyszales?

    Tutaj masz przyklad:

    http://www.sn.pl/sadnajw/gardocki_l.html

    > A przepisy regulujące ruch poza drogami publicznymi? Myślisz, że można
    > się do nich ot tak nie stosować?

    mysle ze panstwo w ktorym kurwa z PRLu moze byc prezesem SN jest chore.
    Gdzie sa organy w sprawie Rydzyka/Goclowskiego/Matkowskiego i setek
    innych? Maja za to czas stac za rogiem i czekac kiedy Kowalski podwozi
    staruszke pod blok.

    > Słusznie. Odwolywałes się od PRAWOMOCNEGO mandatu, mandat stał się
    > prawomocny w chwili podpisania go. Jak się nie zgadzałwes z oceną prawną
    > policjanta trzeba było odmówić jego przyjęcia.

    > Tak

    > Jak narazie nie widze zadnej niezgodności. Nawet jeśli policjant podał
    > niewłaściwą podstawę prawną to i tak można twój czyn zakwalifikować jako
    > nie zastosowania się do zasad regulujacych ruch poza drogami
    > publicznymi - 98 kw

    ale wtedy debilku jest to kara za co innego.

    Rozumiem, ze chcesz chcesz zonglowac paragrafami jak dlugo Kowalskiego
    masz pod reka. W koncu czegos musi byc winien. :-P