  • 11. Data: 2006-05-26 07:35:43
    Temat: Re: 250zl + 6ptk + brak odwololania od decyzji sadu ?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czyli dupa blada, nic juz nie zrobie ?
    nawet od samego mandatu sie odwolac nie moge nic a nic ?
    a jak mandat ma wade prawna ?

  • 12. Data: 2006-05-26 09:08:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "bartek" <f...@w...pl> napisał:

    >nawet od samego mandatu sie odwolac nie moge nic a nic ?
    Chłopie nie przekręcaj- od nałożonego mandastu JUŻ się odwołałeś.
    Ile razy chcesz sie odwoływać ? Myslisz, że sądy nie mają co robić,
    tylko wkoło włakować raz rozpatrzoną twoja sprawę ?
    Popełniłeś wykroczenie, stwierdził to policjant i sąd to potwierdził.
    Teraz czas w to uwierzyć i ponieść karę, jak przystało na mężczyznę.
    "Trzepanie piany" na grupiach nic nie zmieni. Otrzymałeś opinię wielu
    czytających-byli także tacy, którzy wbrew prawu pogłaskali cię po
    głowie i co lepiej ci ? Cos to prawnie zmieniło ? Nie. Sprawa jest
    zakończona i sąd tak postanowił.

    --
    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-05-26 11:12:36
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no okej okej trudno

  • 14. Data: 2006-05-26 18:24:31
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik jonatan napisał:

    > Nie daj się, walcz o swoje. Poszukaj porady u prawników (niektórzy
    > udzielają bezpłatnych porad). Szukaj odpowiedzi w googlach, dzwoń,
    > pytaj. Teraz wszyscy stosują taką taktykę w nadziei, że nie każdy
    > zdobędzie się na odwołanie. Np. ZUS zabiera renty inwalidom w nadziei,
    > że taki człowiek nie będzie w stanie samodzielnie odwołać się od ich
    > decyzji. Raczej targnie się na swoje życie gdy braknie środków na
    > utrzymanie.

    slusznie. tylko nie kazdy ma czas na takie uganianie sie. z drugiej
    strony instytucje powinny ponosic odpowiedzialnosc za swoje bledne
    decyzje (jak piszesz zus, etc), bo teraz wychodzi sie z zalozenia: "jak
    sie nie odwola to nam sie uda, jak sie odwola i po ciezkich bojach z
    nami wygra, to co? to zaplacimy. itak mu sie przeciez nalezy..."

  • 15. Data: 2006-05-26 21:21:41
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    bartek napisał(a):
    > witam kiedys pisalem na owej grupie o mojej sytuacji zwiazanej z mandatem.
    > po krotce przypomne,
    > wjazd obok smietnika na miejsce ktore bylo oznaczone zakazem ruchu,
    > podwozilem schorowana babcie akcja trwala kilka sekund.

    Trochę krótko jak na wysadzenie z samochodu "schorowanej babci". "Kilka"
    to 2-9 sekund.

    > Gdy juz cofalem policjant wyjechal z drogi pubblicznej z za zakretu zobaczyl
    > mnie zatrzymal i dal 250zl + 6ptk z artk. 9.

    Prawidłowo. Naruszyłeś zakaz ruchu. A artykuł pewnie był 92, albo 98 a nie 9

    > opisalem sytuacje na grupie, dowiedzialme sie ze moge sie odwolac - zrobilem
    > to.
    > Dzis mialem sprawe (mandat byl w kwietniu), sad sie pyta o sprawe wiec mowie
    > ze bylem w strefie ograniczonej prywatnej dostalem mandat z artk9 ktory mowi
    > o drodze publicznej a to nie jest ta droga.

    Poważnie? a art 98 kw to ty czytałeś?

    > Sad natomiast mowi ze to jest moja opinia, ze skoro przyjelem mandat to nie
    > moge sie od niego odwolac,

    Na pewno sąd tak powiedział? Coś mi sie wydaje że dokonujesz
    "dziennikarskiej interpretacji".

    > Ja na to: nawet jak mandat nie ma podstawy prawnej mowi o innej drodze?a ona
    > do mnie ze to ja tak uwazam.(mowilem rowniez ze pod presja policjanta mandat
    > zostal przyjety)

    A przepisy regulujące ruch poza drogami publicznymi? Myślisz, że można
    się do nich ot tak nie stosować?

    > Sad mowi ze to wszystko mandat mam zaplacic.
    > A ja sie pytam czy moge sie odwolac, a ta ze nie bo decyzja jest prawomocna.

    Słusznie. Odwolywałes się od PRAWOMOCNEGO mandatu, mandat stał się
    prawomocny w chwili podpisania go. Jak się nie zgadzałwes z oceną prawną
    policjanta trzeba było odmówić jego przyjęcia.

    > Czyli co ?pozostalo m itylko zaplacic mandat?

    Tak

    > nawet jesli jest niezgodny z kodeksem ruchu ?

    Jak narazie nie widze zadnej niezgodności. Nawet jeśli policjant podał
    niewłaściwą podstawę prawną to i tak można twój czyn zakwalifikować jako
    nie zastosowania się do zasad regulujacych ruch poza drogami
    publicznymi - 98 kw

    Nawet sie odwolac nie moge od tego ?

    Już się raz odwołałeś, mało ci?

    > To niemozliwe, skoro
    > dostaje mandat z ark9

    Nie ma czegos takiego jak ark9

    > ktory mowi o drodze publicznej a ja bylem na prywatnej
    > ???????

    Poza drogami publicznymi też obowiązuje prawo, nie wiedziałeś o tym?

    > Prosze o pomoc !!!!!

    Zapłać od razu, albo będziesz miec problemy

    --
    Falkenstein
    Sapientia est potentia

  • 16. Data: 2006-05-27 15:43:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdybym wiedzial to bym tak zrobil, czyli innego wyjscia ani nie mam ?odwolac
    > sie tez nie moge?

    Przeciez już w kwietniu napisałem ci jak się to skończy.Nie wierzyłeś. Teraz
    płać i nie jęcz.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2006-05-27 15:50:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trochę krótko jak na wysadzenie z samochodu "schorowanej babci". "Kilka" to
    > 2-9 sekund.

    Kilka miesięcy temu był dziadek. Smark kręci i sam nie wie za co mandat dostał.
    Poszukaj w archiwum.
    Wychodzi na to, że jestem Nostradamus;)))

  • 18. Data: 2006-05-27 17:38:55
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    jaki dziadek, babcia.
    dobra widze ze dupa blada pojde do znajomego prawnika moze cos poradzi;)

    sad mowil ze moze tylko orzec czy jestem winny czy tez niewinny, a mandatu
    odwolac nie moze...

    mniejsza o to, poczeka man pismo i uzasadnienie wyroku :)

  • 19. Data: 2006-05-27 17:51:33
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    bartek napisał(a):
    > jaki dziadek, babcia.
    > dobra widze ze dupa blada pojde do znajomego prawnika moze cos poradzi;)

    Co ci może poradzić prawnik w prawomocnie zakończonej sprawie? Tylko
    tyle, żebyś zapłacił, bo możesz mieć problemy

    > sad mowil ze moze tylko orzec czy jestem winny czy tez niewinny, a mandatu
    > odwolac nie moze...

    Tak powiedział? A mi coś sie wydaje, że po prostu nie słuchałeś co do
    ciebie mówiono.

    > mniejsza o to, poczeka man pismo i uzasadnienie wyroku :)

    Jakie pismo, jakie uzasadnienie jakiego wyroku? To było postanowienie, a
    uzasadnienie zostało ci ogłoszone, wiec zadnego pisma nie dostaniesz.

    --
    Falkenstein
    E Sapientis Imperio

  • 20. Data: 2006-05-27 18:01:26
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    > Tak powiedział? A mi coś sie wydaje, że po prostu nie słuchałeś co do ciebie
    > mówiono.

    Kilka miesięcy temu też nie słuchał jak mu prawdę w oczy pisałem. Wolał słuchać
    niedouczonych pocieszycieli;)