  • 21. Data: 2006-04-22 19:44:50
    Temat: Re: 25 lat bez zadnych dowodów poza zeznaniami jednej osoby?
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    > Nie wiem, jak szybko ją zatrzymali, ale ja tam się dość często myję ;)

    nic by Ci to nie dalo (przyajmniej nie po jednym myciem), podobnie jak przy
    poplamieniu krwia czy niewidocznym dla oka pylem ze zbitej szyby

    P.

  • 22. Data: 2006-04-22 21:01:23
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Przemysław Rokicki napisał(a):
    [...]

    Na uszach już bubek staje, żeby tylko go czytać. Zboczek chyba jakiś.
    "p...@g...pl"
    "p...@g...SKASUJ-TO.pl"
    "p...@N...gazeta.pl"
    "p...@W...gazeta.pl"
    "p...@g...pl"
    "p...@g...SKASUJ-TO.pl"
    "p...@N...gazeta.pl"
    "p...@W...gazeta.pl"
    "p...@t...gazeta
    .pl"
    "p...@t...gazeta.
    pl"
    "p...@g...pl"

    --
    Kaja

  • 23. Data: 2006-04-22 22:51:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > alibi oskarzonej, nikt sie tym nie interesowal ?

    Miała alibi, ale sąd nie dał wiary jej chłopakowi.

    Zabawne, co nie? :(

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 24. Data: 2006-04-22 23:00:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
    Po co to powtarzasz?

    "p...@g...SKASUJ-TO.pl"
    Po co to powtarzasz?

    "p...@N...gazeta.pl"
    Po co to powtarzasz?

    "p...@W...gazeta.pl"
    Po co to powtarzasz?

    Powtarzasz dla zwiększenia efektu? Że niby ktoś się
    nie wczyta dokładnie w te adresy, i zobaczy, że niby
    jest ich aż 11, mimo że tak naprawdę jest ich tylko 7?

    A tego nie zauważyłaś:
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/ ?

    Wyobraź sobie, Kaju, że to serwer Gazety na różne sposoby
    zmienia adres nadawcy po zaznaczeniu opcji "antyspam",
    a nadawca nie ma na to wpływu.

    Tyle lat już siedzisz w Internecie, a o tym nie widziałaś?
    Ale głupolek z Ciebie... :>>>

    Piotr

  • 25. Data: 2006-04-23 09:27:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kaja napisał(a):
    > Przemysław Rokicki napisał(a):
    > [...]
    >
    > Na uszach już bubek staje, żeby tylko go czytać. Zboczek chyba jakiś.
    > "p...@g...pl"
    > "p...@g...SKASUJ-TO.pl"
    > "p...@N...gazeta.pl"
    > "p...@W...gazeta.pl"