  • 11. Data: 2009-04-02 13:34:36
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

    > Napisz do niego pisemko przed upływem 10 dni które zawiera informacje,
    > że powołując się na "ten i ten" paragraf chcesz dokonać zwrotu. On ma
    > kilka dni na odp. Jeśli nie odpowie reklamacja uznana. Z tymi wszystkimi
    > papierkami masz łatwiejszą drogę sądową :)

    jaka reklamacja?

  • 12. Data: 2009-04-02 16:57:07
    Od: Miecio <j...@w...pl>

    witek pisze:

    > jaka reklamacja?

    A ty po raz kolejny udowadniasz, że nie czytasz wątków na które
    odpowiadasz...

  • 13. Data: 2009-04-02 17:04:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Miecio napisał(a):

    > A ty po raz kolejny udowadniasz, że nie czytasz wątków na które
    > odpowiadasz...

    Hmm, *albo* reklamacja, *albo* zwrot w ciągu 10 dni...

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 14. Data: 2009-04-02 19:07:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 15:34
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr2et3$1ik$2@inews.gazeta.pl>):

    > szybko to się zużywa otwarte mleko, albo chleb na stole, a nie lampa w
    > projektorze.

    Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
    kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-04-02 19:41:03
    Od: Miecio <j...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Hmm, *albo* reklamacja, *albo* zwrot w ciągu 10 dni...
    >
    > j.

    Ja to rozumiem, ale nie o to chodzi w mojej odpowiedzi.

  • 16. Data: 2009-04-02 20:06:41
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    A może byś podał innym ku przestrodze jaki to sklep.

    Niedawno kupowałem w sklepie internetowym Electro.pl telewizor. W domu
    okazało się że nie działa. Nie chce mi się wierzyć, że z fabryki wyszedł
    uszkodzony, ale skoro transportu nie przeżył, a opakowanie nie nosiło śladów
    niewłaściwego traktowania w transporcie, zdecydowałem się skorzystać z prawa
    do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem. Po prostu doszedłem do
    wniosku, że trafiłem na egzemplarz, z którym w ramach gwarancji będę biegać
    i ponosić dodatkowe koszty, serwisu gwarancyjnego na ten model w mieście w
    którym mieszkam nie ma.
    Ze strony Electro.pl żadnych dodatkowych trudności. Zgodnie z podanymi
    informacjami na ich stronie zgłosiłem temat, osoba rozmawiającą ze mną
    poinformowała mnie dokładnie co mam uczynić.

    --
    Jurek W
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam pewien problem... mianowicie kupilem w sklepie internetowym projektor.
    [...]

  • 17. Data: 2009-04-02 20:09:21
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    To jest jego ryzyko handlowe. Otwierając sklep internetowy wiedział jakie
    jego klienci mają prawa.

    --
    Jurek W
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 18. Data: 2009-04-02 20:21:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...atonet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Walczyć, walczyć. Masz prawo przetestować produkt a następnie go
    > zwrócić. Niedawno opisywałem moje boje ze sprzedawcą internetowym, od
    > którego kupiłem kabinę prysznicową a następnie jej nie odebrałem.
    > Adwokat sprzedawcy straszył sądem, bo kabina na specjalne zamówienie
    > była sprowadzana, ja określiłem jej parametry itp.

    nie jestem pewien, czy w przypadku towarów "na zyczenie" przepis o zwrocie
    obowiązuje.

    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

  • 19. Data: 2009-04-02 21:05:36
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
    > kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.

    Wiesz, jak klient przylazlby do jego stacjonarnego sklepu to tez
    musialby rozbebeszyc, a na zyczenie klienta uruchomic i zademonstrowac
    jak dziala. Takie ryzyko prowadzenia sklepu.

    Jacek Kustra

  • 20. Data: 2009-04-02 23:21:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...chip.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > informacjami na ich stronie zgłosiłem temat, osoba rozmawiającą ze mną
    > poinformowała mnie dokładnie co mam uczynić.

    podejrzewam ze skorzystałes jednak z innego prawa, bo w ramach mozliwosci
    zwrotu w terminie 10/90 dni nie działajacych rzeczy zwracac nie mozna -
    nawet jezeli nie działay od samego poczatku.

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.