  • 1. Data: 2009-04-01 19:20:36
    Temat: Jak zamknac spolke jawna...
    Od: "papla" <n...@p...pl>

    witam,

    mam od kilku lat spolke jawna, ciagnie sie ona jak smrod po gaciach, nie
    mamy od 8 lat jakichkolwiek obrotow, kazdy z nas sam sobie rzepke skrobie,
    czy to na wlasnej dzialalnosci czy to pracujac gdzies. Zglosilismy ostatnio
    na wezwanie sadu ze nasza spolka nie ma obrotow i dochodow powyzej x kwoty,
    nie wazne, mamy papiery na czysto.
    Jak mozna zamknac ta spolke jawna?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-04-01 20:38:28
    Temat: Re: Jak zamknac spolke jawna...
    Od: "Michał Zygadło" <m...@i...pl>

    Użytkownik "papla" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatnio na wezwanie sadu ze nasza spolka nie ma obrotow i dochodow
    > powyzej x kwoty, nie wazne, mamy papiery na czysto.

    Robicie jednomyślną uchwałę wspólników i kropka. Poczytaj sobie artykuły od
    58 Kodeksu Spółek Handlowych.