eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru › Re: 10 dni na zwrot towaru
  • Date: Thu, 02 Apr 2009 23:05:36 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru
    References: <gr21ui$fgs$1@news.onet.pl> <gr22vv$igl$1@news.onet.pl>
    <gr23bl$jdo$1@news.onet.pl> <gr2et3$1ik$2@inews.gazeta.pl>
    <gr31g9$m4m$7@news.interia.pl>
    In-Reply-To: <gr31g9$m4m$7@news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.78.76.195
    Message-ID: <49d528ae$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1238706350 89.78.76.195 (2 Apr 2009 23:05:50 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 12
    X-Authenticated-User: j...@j...com
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583219
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan pisze:

    > Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
    > kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.

    Wiesz, jak klient przylazlby do jego stacjonarnego sklepu to tez
    musialby rozbebeszyc, a na zyczenie klienta uruchomic i zademonstrowac
    jak dziala. Takie ryzyko prowadzenia sklepu.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek Kustra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1