  • 1. Data: 2009-04-02 09:09:42
    Temat: Skarga konstytucyjna
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Właśnie zamierzam wysłać skargę konstytucyjną, sporządzoną osobiście.
    Przedkładam wszystkim zainteresowanym mój "projekt", jako możliwy wzór do
    naśladowania, aby zasypywać Trybunał Konstytucyjny podobnymi skargami. Jest nie
    do przyjęcia, że wbrew konstytucji, Polakom odmawia się prawa do indywidualnego
    wniesienia skargi konstytucyjnej, bez pośrednictwa prawników.
    Tu jest ten mój nowy "projekt" do przejrzenia
    http://www.scribd.com/doc/13888907/Skarga-konstytucy
    jna?secret_password=23qmlrykgl1jgim29t7u

    Chętnie wysłucham jakieś sugestie.

    boukun

  • 2. Data: 2009-04-02 13:32:21
    Temat: Re: Skarga konstytucyjna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > Chętnie wysłucham jakieś sugestie.

    nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

  • 3. Data: 2009-04-02 14:27:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

    nie wyciągaj z KFa
    6008

  • 4. Data: 2009-04-02 15:46:53
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

    Boisz się, że ci chleb odbiorę...

    Prawnicy od siedmiu boleści, he, he. W kraju gdzie króluje bezprawie na
    najwyższym szczeblu.

    boukun

  • 5. Data: 2009-04-02 15:47:21
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > nie wyciągaj z KFa
    > --
    > Rafał "SP" Gil -

    Won do piaskownicy...

    boukun

  • 6. Data: 2009-04-03 18:22:31
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    Jest nie

    > do przyjęcia, że wbrew konstytucji, Polakom odmawia się prawa do indywidualnego
    >
    > wniesienia skargi konstytucyjnej, bez pośrednictwa prawników.

    Twoje wypociny w pełni uzasadniają istnienie przymusu adwokackiego.

  • 7. Data: 2009-04-03 18:47:44
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > boukun <b...@n...pl> napisał(a):
    >
    > Jest nie

    > Twoje wypociny w pełni uzasadniają istnienie przymusu adwokackiego.

    Znów bez sensu. Jesteś bezsilny i w tak prymitywny sposób okazujesz swoją
    niemoc. "Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród
    powinien ustanowić swoje prawo i olać reżimowe bezprawie. Do praw narodu nie
    dopuścić "prawników". Jakoś w Niemczech [potrafiono uszanować własną konstytucję
    i nie robić z niej papieru toaletowego jak to uczyniono z polską. Swoją drogą,
    będzie kupa śmiechu, jakie uzasadnienie Trybunał wymyśli, żeby niedopuścić mojej
    skargi, na ustawę o Trybunale nie może się powołać, bo ta została przeze mnie
    właśnie zaskarżona, ha, ha, ha. Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    śmiesznych sędziów...

    boukun

  • 8. Data: 2009-04-03 23:03:51
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    > Znów bez sensu. Jesteś bezsilny i w tak prymitywny sposób okazujesz swoją
    > niemoc.

    Oczywiście. Jak każdy prawnik.

    "Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród
    > powinien ustanowić swoje prawo i olać reżimowe bezprawie. Do praw narodu nie
    > dopuścić "prawników".

    No to - do dzieła.

    Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    > śmiesznych sędziów...

    Na razie posmiewisko to robisz sam z siebie. Bardzo skutecznie zreszta.

  • 9. Data: 2009-04-04 12:36:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    >>

    > Na razie posmiewisko to robisz sam z siebie. Bardzo skutecznie zreszta.

    A gdzie argumenty?
    Może stwierdzisz, że w Polsce mamy jakieś ludzkie prawo? Gdzieś czytałem, jak
    sami prawnicy poniżali prawników, że do złożenia skargi konstytucyjnej jest
    potrzebny "profesjonalista", o chociażby tu:
    Skargę konstytucyjną musi złożyć prawnik - profesjonalista - adwokat radca
    prawny/ tudzież doktor/ profesor prawa . Z resztą skargi wymagają dużej wiedzy i
    umiejętności- samemu (zwłaszcza laikowi) nie sposób się nią zająć. To nie pozew
    o 100 zł . :/ http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytu
    cyjna.htm
    Matoł jakiś z innych prawników próbuje matoła zrobić.
    Niby co może prawnik zrobić lepiej, czego by osoba fizyczna nie mogła zrobić?
    Skora ja sprawy przed niemieckim Sądem Konstytucyjnym bez pomocy prawników
    wygrywam, a także skargi przed Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu, to co
    może być bardziej skomplikowanego w polskim prawie krajowym? Chyba tylko to, jak
    wyłożyłem w swojej skardze konstytucyjnej, że sądy nie mogąc uwalić prawnie
    skargi poszkodowanych przez system idą na żywca, i szukają dziury w całym.

    boukun

  • 10. Data: 2009-04-04 12:38:00
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    >>

    > Na razie posmiewisko to robisz sam z siebie. Bardzo skutecznie zreszta.

    Następna wypowiedź, ośmieszająca "prawników" od siedmiu boleści:

    Sądy właściwe do wyznaczenia zarządcy lub adwokata w celu sporządzenia skargi
    konstytucyjnej nie dopuszczą do jej sporządzenia,próbowałem.Z drugiej zaś strony
    sporządzić skargę nie można samemu ..chyba że jest się adwokatem. Takie właśnie
    ograniczenie pasuje polskim sądom ze względu na bezprawie jakie mogą
    reprezentować. Chociażby faworyzować ludzi wobec prawa ,oraz teraz najnowsza
    metoda oddalania powództwa to jest niewykonanie zarządzenia jest ono tak mądre
    ,że wykonanie jego nie jest możliwe. W polskich sądach sprawiedliwości nie
    szukajcie bo i jej nie znajdziecie a szkoda bo krzyczą że są niezawisłe a
    wyrabiają sobie opinię typu eksmisji dwuletniego dziecka z mieszkania,albo
    wrzucenia do lochu małolata który jechał pociągiem na lewą legitymację.
    Prawdziwi przestępcy nie siedzą w więzieniach sprawdzałem. Szkoda więc dalszych
    komentarzy...... http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytu
    cyjna.htm

    boukun