  • Data: 2005-02-15 09:13:51
    Temat: Re:
    Od: " b" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cherokee <c...@n...o2.pl> napisał(a):

    > każda grupa ma kartkówkę załóżmy raz na dwa tygodnie, czyli tygodniowo lekko
    > licząc 4 grupy po 18 osób = 72 kartkówki tygodniowo.
    >
    > Kartkówkę sprawdza się najkrócej 10 minut, czyli 12 godzin tygodniowo, to
    > daje 18 godz pensum + 12 godzin sprawdzania kartkówek = 30 godzin
    > tygodniowo.

    Jak sobie policzyłem 3 godziny zajmuje Ci sprawdzenie kartkówek 18 osobowej
    grupy. Sama nazwa "kartkówka" sugeruje jakiś cząstkowy sprawdzian wiedzy -
    maksymalnie kilka pytań, czy też jedno-dwustronicowa (maks) wypowiedź.
    Przeczytanie tego (zakładam maksymalnie dwie kartki tekstu) i wychwycenie
    błedów zjamie mi mniej więcej 2 minuty. A nie jestem nauczycielem i nie mam
    ani wprawy ani doświadczenia. A sprawdzenie kilkupytaniowego tesu zajmie
    pewnie jeszcze mniej czasu.
    Argumentacja zatem wydaje mi się cokolwiek naciagana. Bo nie posądzam o
    ociężałość umysłową.

    pozdrawiam

    b.