  • Data: 2005-02-15 12:28:43
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:cusph6$a0t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja tez bym nie załowała:-)) Mialam albo bardziej normalnych rodziców, albo
    > bardziej normalną dyrekcję:-))

    Ja powiedziałabym jedno i drugie i jeszcze niektórych uczniów dorzuciłabym:)
    Z kwiatków - rodzice jednego z uczniów napisali skargę do rzecznika praw
    dziecka, gdy klasa nie pojechała na wycieczkę, bo nie wywiązała się z umowy:
    "pojedziecie na wycieczkę tylko w sytuacji, gdy nie będzie przez następny
    miesiąc nieobecności nieusprawiedliwionych" - akurat dyrektor ich złapał,
    gdy uciekli z lekcji i wymyslił sobie taki układ. Nieobecności
    nieusprawiedliwionych było z 60 i nie zapracowało na to dwóch czy trzech
    uczniów.

    pozdr

    cherokee