  • Data: 2005-02-15 11:28:53
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nome wrote:
    > Nick(i) <...@...pl> wypocił(a):

    > ps. nie wydziziwam ani nie narzekam narzekam bo podoba mi sie moja praca,
    > wiec przykro mi ale nie ten adres

    no tak bardzo optymistycznie i z ogromnbym zadowolniem napisalas, cytuje: no ja bym
    np. bardzo
    chcial godzinna przerwe ale niestety musze zapier....
    przez srednio 10 godzin za marne 1500,-

    to ja nie rouzmiem lubisz swoja prace ale twierdzisz ze zapierdalasz za marna kase?

    przeczysz sama sobie....

    EOT bo to calkiem OT jest

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.