  • 11. Data: 2007-08-07 20:17:12
    Temat: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Od: coder <j...@o...pl>

    > Tylko nie da sie tego tak łatwo zastosować do dymu i do paru innych rzeczy.

    Chodzi o to że w przypadku papierosów da się łatwo zastosować - możesz
    palić tam i wtedy kiedy nie szkodzisz innym - przecież to takie proste

  • 12. Data: 2007-08-08 05:29:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Tylko nie da sie tego tak łatwo zastosować do dymu i do paru innych
    rzeczy.

    > Zawsze mamy konflikt wolności i warto się zastanowić którą wybrać...

    W przypadku konfliktu zachcianki dorosłych z zgrożeniem zdrowia małych
    dzieci to rozstrzygnięcie jest chyba dość oczywiste?

  • 13. Data: 2007-08-08 05:32:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek pisze:

    > W przypadku konfliktu zachcianki dorosłych z zgrożeniem zdrowia małych
    > dzieci to rozstrzygnięcie jest chyba dość oczywiste?

    A dlaczego miałby być oczywiste?

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 14. Data: 2007-08-08 06:25:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > A dlaczego miałby być oczywiste?

    Pytasz serio czy chcesz się podroczyć?

  • 15. Data: 2007-08-08 07:05:24
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 08-08-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'Johnson' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > A dlaczego miałby być oczywiste?

    Jeśli jakiś dorosły ma zachciankę na seks z 3-letnim dzieckiem
    dowolnej płci też masz problem z oczywistością wyboru?

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 16. Data: 2007-08-08 07:17:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    coder napisał(a):
> [...]
    > dziecko urodzi to jako małe musi przebywać w pomieszczeniu w którym
    > znajduje się trujący dym dawkowany przez rodziców i nie mają nic do
    > powiedzenia i nikt nie może ich przed tym ustrzec ani im pomóc? Bo
    > okropny jest widok siwego od dymu pomieszczenia w którym dzieci bawią
    > się w łóżeczku - lekarze twierdzą że bierne palenie jest podobnie
    > szkodliwe jak czynne i jakoś nie mogę uwierzyć że nie można takiemu
    > małemu w jakiś sposób pomóc. Co o tym myślicie? Są jakieś regulacje w
    > tym względzie które można by praktycznie wykorzystać?

    zalatuje mi to tym
    http://youtube.com/watch?v=BKbf34XZFIk
    :)

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 17. Data: 2007-08-08 08:00:20
    Od: ps <p...@g...pl>

    coder pisze:

    > Chodzi o to że w przypadku papierosów da się łatwo zastosować - możesz
    > palić tam i wtedy kiedy nie szkodzisz innym - przecież to takie proste

    Czyli nie możesz palić nigdzie :)

  • 18. Data: 2007-08-08 08:56:49
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Naprawdę byś tego chciał? Przy takim podejściu "państwo" mógłby "zabrać"
    > każde dziecko. I co dalej?

    Czemu zabrać, w 90% przypadków jakaś kilkutysięczna kara by wystarczyła.

    > Spytaj się rodziców ...

    Czyich?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 19. Data: 2007-08-08 17:44:09
    Od: coder <j...@o...pl>

    No tak po reakcji niektórych wiadomo już dlaczego prawo niechroni
    dzieci przed czymś ewidentnie złym i szkodliwym.
    Tak to jest gadać z ludem - sprawa jest przecież oczywista i nie ma
    problemu z udowodnieniem tego - a tu albo będą szydzić albo od
    mocherów wyzywać czy cokolwiek innego wymyślać - w takich sytuacjach
    to ja jestem za dyktaturą bo chołocie nie przetłumaczy

    A dla tych co na poważnie - to jak to jest w przypadku kiedy rodzic np
    ustawiałby kolumne przy małym dziecku i włączał muzyke ok 100 dB -
    tutaj też nic prawo nie może zrobić? Bo myśle że znalazłoby się coś w
    przepisach co pozwalałoby interweniować policji czy innym organom.
    Jeżeli ktoś zna, prosze o informacje co to za przepisy - może to można
    by również wykorzystać przeciwko rodzicom którzy trując swoje dzieci
    niszczą im zdrowie.

  • 20. Data: 2007-08-08 17:51:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek pisze:

    > Pytasz serio czy chcesz się podroczyć?

    Uważam że mały człowiek nie jest lepszym człowiekiem od człowieka dużego.