  • 51. Data: 2007-08-11 14:46:20
    Temat: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2007 13:27:28 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > No tak se przeczytałem dwa serwisy o fajkach i widzę, że nie byłbym w stanie
    > tego palić. Najpierw trzeba kupić kilkadziesiąt fajek, im droższych tym
    > lepiej. Potem każdą z nich opalić 20 razy jednym gatunkiem tytoniu. Potem
    > dopiero nadaje się do użytku i można stwierdzić czy dany smak nam
    > odpowiada. Jak nie, to fajka do kosza i kolejną opalamy innym gatunkiem :D

    E tam - wystarczy 10 fajek i opalać 15 razy ;-)
    A serio to po prostu kupuje się gliniankę (takie małe, zazwyczaj z białej
    gliny) i próbuje różnych rodzajów tytoni. Jak już wybierzemy, to wtedy
    kupujemy lepszą fajkę. A czas jest potrzebny tylko żeby sobie wyrobić
    smak. Już od początku palenia i tak jest lepiej niż papierochy,
    a po pół roku sam zaczniesz tępić palaczy papierosów za smrodzenie ;-)
    Oczywiście o ile nie będziesz palił polskich tytoni bo one się nadają
    może do skrętów, ale nie do fajki.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 52. Data: 2007-08-13 06:03:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen pisze:

    > demagogia jest gadanie ze dym papierosowy nie szkodzi, co tutaj sugerujesz

    To jak nazwiesz twierdzenie że szkodzi? "Oczywistą oczywistością" ? Nie
    rozśmieszaj mnie.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 53. Data: 2007-08-13 06:04:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen pisze:

    > no ten argument to mnie z nog zwalil

    Rzeczywiście mam zdolność do trafnych i prawdziwych argumentów ...

  • 54. Data: 2007-08-13 11:12:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > To jak nazwiesz twierdzenie że szkodzi? "Oczywistą oczywistością" ? Nie
    > rozśmieszaj mnie.

    Jesteś nałogowym palaczem, prawda?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 55. Data: 2007-08-13 11:42:20
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Rzeczywiście mam zdolność do trafnych i prawdziwych argumentów ...

    tak to sobie tlumacz, drewnica jest pelna takich co maja takie zdolnosci

  • 56. Data: 2007-08-13 12:03:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Jesteś nałogowym palaczem, prawda?

    Nie gadam z ludźmi, którzy nie umią czytać.

  • 57. Data: 2007-08-13 18:59:32
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie gadam z ludźmi, którzy nie umią czytać.

    jak nie umia to jeszcze pol biedy, gorzej jakby nie umieli

  • 58. Data: 2007-08-13 20:26:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > jak nie umia to jeszcze pol biedy, gorzej jakby nie umieli

    jeśli chciałeś wyrazić tym jakąś myśl, to kiepsko ci wyszło.

  • 59. Data: 2007-08-14 15:33:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > jeśli chciałeś wyrazić tym jakąś myśl, to kiepsko ci wyszło.

    po prostu za malo bystry jestes

  • 60. Data: 2007-08-15 19:32:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen pisze:

    > tak to sobie tlumacz, drewnica jest pelna takich co maja takie zdolnosci

    To żeśmy sie poprzekomarzali ...