  • 11. Data: 2019-05-16 21:01:23
    Temat: Re: Raport końcowy w sprawie Amber Gold
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.05.2019 o 20:52, J.F. pisze:
    > A tak swoja droga - o jakiej przerwie w odbywaniu kary tam mowia, skoro
    > wyroki byly w zawieszeniu ?

    zawiasy to takie odroczenie wykonania kary, taka przerwa, to są proste
    sprawy:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 12. Data: 2019-05-17 08:50:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-16 o 11:17, u2 pisze:
    > Porażające wnioski raportu końcowego komisji Amber Gold! Sprawdź, jak
    > kłamali ludzie Tuska! Wassermann: ,,Marcin P. był słupem"

    Po trzech latach komisja "ujawniła" to, co każdy wiedział. Oczywiście
    kto Marcina postawił na słupie - tego już komisja miała zakazane dociekać.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2019-05-17 09:40:16
    Od: ń <...@...n>

    Zakaz może wynikać z wyroku lub z KSH.
    Tyle że sądy z urzędu nie sprawdzały.
    Innymi słowy Państwo Polskie dało d.. w tym detalu.

    -----

  • 14. Data: 2019-05-17 09:42:11
    Od: ń <...@...n>

    To raczej nie komisja miała zakazane dociekać, lecz świadkowie mieli zakazane
    pamiętać (większość ma dzieci do porwania).

    -----

  • 15. Data: 2019-05-17 10:00:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 09:42, ń pisze:
    > To raczej nie komisja miała zakazane dociekać, lecz świadkowie mieli
    > zakazane pamiętać (większość ma dzieci do porwania).

    Patrząc jak niską inteligencją i wiedzą dysponowała przewodnicząca
    komisji, nie sposób dojść do wniosku, że komisja byłaby w stanie dojść
    do czegokolwiek. Polityczna hucpa i tyle.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2019-05-17 10:55:31
    Od: ń <...@...n>

    Ona jest inteligentna, lecz jak większość środowiska prawniczego zamiast pytać żeby
    się czegokolwiek dowiedzieć (od dłuższego czasu
    sądy mają stan faktyczny w dupie, liczy się przekroczenie formalne terminu o jeden
    dzień po fafdziesiątym piśmie najlepiej
    skierowanym pod błędny adres dla wydania wyroku przez doręczyciela na warunkowym)
    woli tokować.

    -----

  • 17. Data: 2019-05-17 10:58:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 10:55, ń pisze:
    > Ona jest inteligentna,

    Nie jest, a ocenę taką sobie wyrobiłem po jej przesłuchaniu szefa firmy
    Excelo, gdzie z normalnego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej
    czyniła zarzut, w dodatku jeszcze w takim tonie, jakby sama pozjadała
    wszystkie rozumy, co w połączeniu z faktem, że plotła androny, wyszło
    wyjątkowo śmiesznie (i strasznie, bo taka kobieta ma władzę).

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2019-05-17 12:46:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >zawiasy to takie odroczenie wykonania kary, taka przerwa, to są
    >proste sprawy:)

    I to sie oficjalnie tak nazywa ?

    J.

  • 19. Data: 2019-05-17 12:50:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie jest, a ocenę taką sobie wyrobiłem po jej przesłuchaniu szefa
    >firmy

    Ale to jest zniewaga lub pomówienie.
    Pomowienie trzeba udowodnic, a na zniewage ... chyba nawet dowod nie
    pomoze :-P

    J.

  • 20. Data: 2019-05-17 12:59:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 12:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Ale to jest zniewaga lub pomówienie.
    > Pomowienie trzeba udowodnic, a na zniewage ... chyba nawet dowod nie
    > pomoze :-P

    To jest wyrażenie swojej opinii.

    --
    Liwiusz