  • 21. Data: 2019-05-17 13:00:10
    Temat: Re: Raport końcowy w sprawie Amber Gold
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:qbm46j$mq0$...@n...icm.edu.pl...
    W dniu 2019-05-17 o 12:50, J.F. pisze:

    >To jest wyrażenie swojej opinii.

    Ale jednoczesnie zniewaga, a moze i pomowienie :-)

    A dalej to pewnie lepiej wiesz niz ja.

    Dobrze, ze nie obraza uczuc religijnych :-)

    J.

  • 22. Data: 2019-05-17 13:04:15
    Od: ń <...@...n>

    No zobacz, a taki Sekuła (ten chudy) rżnął głupa.
    Kogo wybierasz?

    -----

  • 23. Data: 2019-05-17 13:08:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 13:04, ń pisze:
    > No zobacz, a taki Sekuła (ten chudy) rżnął głupa.
    > Kogo wybierasz?

    Nie kojarzę gościa.
    Może chodziło o Suskiego? Ten o tyle lepszy, że już na pierwszy rzut oka
    sprawia wrażenie głupka (Katarzyna jak nazwisko? itp.), gdy tymczasem
    pani przewodnicząca może sprawiać wrażenie mądrej, jeśli ktoś jest nie
    rozeznany w temacie, który porusza.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2019-05-17 13:09:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.05.2019 o 12:46, J.F. pisze:

    > I to sie oficjalnie tak nazywa ?

    zapytaj oficjela, on odpowie oficjalnie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 25. Data: 2019-05-20 18:11:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 12:50, J.F. pisze:

    >To jest wyrażenie swojej opinii.

    https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polityka/andrzej-d
    uda-zniewazony-rusza-sprawa-o-wierszyk-o-prezydencie

    Tak sie konczy wyrazanie opini :-)

    J.

  • 26. Data: 2019-05-20 19:24:52
    Od: ń <...@...n>

    To dużo straciłeś, powinien być Twoim ulubieńcem.
    www.youtube.com/watch?v=T-1wbDtrDEk

    -----

  • 27. Data: 2019-05-20 19:34:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2019 o 10:55, ń pisze:
    > Ona jest inteligentna,

    Chyba na tle suskiego.

    Shrek

  • 28. Data: 2019-05-20 19:35:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 18:11, J.F. pisze:

    > https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polityka/andrzej-d
    uda-zniewazony-rusza-sprawa-o-wierszyk-o-prezydencie

    > Tak sie konczy wyrazanie opini :-)

    Strach zapytać o słowo na K.

    Shrek

  • 29. Data: 2019-05-21 15:48:03

    Rozumiem.
    Pokaż nam wynik swojego testu Mensy.

    -----

  • 30. Data: 2019-05-21 15:49:19

    Porównaj PIT swój i Suskiego to zobaczysz, kto jest bardziej inteligentny ;-))

    -----