  • 1. Data: 2019-05-16 13:40:11
    Temat: policjanci na froncie walki o zapewnienie porządku i bezpieczeństwa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Wyborcza" ujawnia: policja dostała rozkaz tropienia pokazów filmu
    Sekielskich

    http://wyborcza.pl/7,75398,24789938,wyborcza-ujawnia
    -pomorska-policja-dostala-rozkaz-tropienia.html#s=Bo
    xOpImg4

    "Policjanci z województwa pomorskiego mają informować komendę wojewódzką o
    wszelkich próbach publicznego odtwarzania "Tylko nie mów nikomu". Takie
    polecenie wydał komendant wojewódzki nadinsp. Jarosław Rzymkowski. Dotyczy
    to też innych komend w Polsce.

    Polecenie ,,inwigilacji" filmu braci Sekielskich, który skonfrontował ofiary
    księży pedofilów ze sprawcami, przyszło w środę do centrów dowodzenia
    poszczególnych komend i komisariatów województwa pomorskiego. ,,Wyborcza" ma
    jego kopię oraz pełną treść.

    Komunikat brzmi tak:

    ,,Panie i Panowie Dyżurni KMP i KPP woj. pomorskiego w Gdańsku

    Zgodnie z poleceniem Komendanta KWP w Gdańsku nadinsp. Jarosława
    Rzymkowskiego polecam informować niezwłocznie o wszelkich doniesieniach
    n.t. odtwarzania filmu dokumentalnego Tomasza Sekielskeigo 'Tylko nie mów
    nikomu' Dyżurnego KWP w Gdańsku. Dotyczy to odtwarzania zarówno w miejscach
    publicznych, jak i w klubach restauracjach itp.

    Dyżurny KWP w Gdańsku".
    O sprawę tropienia pokazów ,,Tylko nie mów nikomu" zapytaliśmy insp.
    Mariusza Ciarkę, rzecznika Komendy Głównej Policji. Potwierdził, że akcja
    dotyczy całego kraju. Jego zdaniem "działania zmierzające do ustalenia,
    gdzie może być wyświetlany film, mają na celu tylko i wyłącznie zapewnienie
    porządku i bezpieczeństwa osób, które będą na miejscu takich pokazów". -
    Związane jest to z tym, że film budzi duże emocje. Na pewno policja nie
    będzie przeszkadzać w tych pokazach - zapewnia insp. Ciarka. "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-05-16 17:23:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.05.2019 o 13:40, Tracz pisze:
    > "Wyborcza" ujawnia

    fuj GWno, film dostępny na youtube, wczoraj sobie ściągnąłem, nikt z
    policaj mnie nie ścigał:))))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-05-16 18:13:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2019 o 13:40, Olin pisze:

> [...]
    > Związane jest to z tym, że film budzi duże emocje. Na pewno policja nie
    > będzie przeszkadzać w tych pokazach - zapewnia insp. Ciarka. "

    No przecież organ wyjaśnił. Jak masz wątpliwości, to wołaj - jest tu na
    grupie ktoś, kto ci wyjaśni;) Kulsony po prostu pomagają wszystkim, a
    już opozycji zwłaszcza. Otaczają oponętów dyskretną opieką, żeby im się
    krzywda nie stała.
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2446669
    5,policja-sledzila-przyczepe-opozycji-ulicznej-doszl
    o-do-stluczki.html

    Shrek

  • 4. Data: 2019-05-17 12:18:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 May 2019 18:13:37 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > krzywda nie stała.
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2446669
    5,policja-sledzila-przyczepe-opozycji-ulicznej-doszl

    O tych wyczynach zupełnie nie miałem pojęcia; jakoś nie przedarły się na do
    świadomości ogólnopolskiej.
    Rozumiem, że dojna zmiana pragnie mieć partyjną, ale dlaczego za moje
    pieniądze?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-05-17 12:34:01
    Temat: Re: policjanci. Większość.
    Od: "FranPol" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

> [...]
    o-do-stluczki.html

    > Rozumiem, że dojna zmiana pragnie mieć partyjną, ale dlaczego za moje

    Bo tak chce większość, większość podczas wyborów, która dała
    im władzę.

    > ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    > ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy
    > Różańca"
    > Matka Boża do s. Łucji
    >
    > http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

    O św. Q.wa, to matka boża zmartwychwstała ?

  • 6. Data: 2019-05-17 14:48:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 May 2019 12:34:01 +0200, FranPol napisał(a):

    > O św. Q.wa, to matka boża zmartwychwstała ?

    Prawdopodobnie nawet wcale nie musiała, bo nie jest nawet pewne, czy
    umarła.
    http://www.szkolateologii.dominikanie.pl/quolibet/cz
    y-najswietsza-maryja-panna-umarla-zasnela-czy-od-raz
    u-tzn-bez-momentu-smierci-zostala-wzieta-do-nieba-os
    tatnio-czlonek-kosciola-prawoslawnego-powiedzial-mi-
    ze-u-nas-tak-jak/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-05-17 15:12:41
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-17 o 12:18, Olin pisze:

    5,policja-sledzila-przyczepe-opozycji-ulicznej-doszl
    o-do-stluczki.html

    OPONENTÓW

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-05-17 15:32:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.05.2019 o 12:18, Tracz pisze:
    > Otaczają oponętów dyskretną opieką, żeby im się
    > krzywda nie stała.

    opona, opony, opona nęci:)))))))))

    --
    George Orwell :