  • 1. Data: 2008-01-22 18:31:44
    Temat: alimenty
    Od: "TK" <k...@p...onet.pl>

    Czy osobie, która ma 21 lat, studiuje w systemie dziennym przysługują
    alimenty
    od ojca jeżeli wyszła za mąż i ma dziecko (ale mąż nie pracuje) - brakuje
    środków na utrzymanie.

  • 2. Data: 2008-01-22 19:01:11
    Temat: Re: alimenty
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-01-22 19:31 TK pięknie wystukał/a:
    > Czy osobie, która ma 21 lat, studiuje w systemie dziennym przysługują
    > alimenty
    > od ojca jeżeli wyszła za mąż i ma dziecko (ale mąż nie pracuje) - brakuje
    > środków na utrzymanie.

    To niech sobie weźmie od ojca tego pasożyta męża.

    --
    animka

  • 3. Data: 2008-01-22 19:20:38
    Od: "TK" <k...@p...onet.pl>

    Merytorycznie prosiłbym.

  • 4. Data: 2008-01-23 01:35:21
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    To było bardzo merytorycznie...

  • 5. Data: 2008-01-23 07:04:47
    Od: "TK" <k...@p...onet.pl>

    To co, - więc się te alimenty nie należą, Ja tak uważam.
    Czy podobnie myślą inni?

  • 6. Data: 2008-01-23 10:31:18
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Jan 2008 20:20:38 +0100,
    TK <k...@p...onet.pl> screamed:

    1. Nie pisz nad cytatem.
    2. Rada powyżej oznacza wzięcie alimentów od ojca eksmęża.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 11:30:13 user up 11595 days, 23:25, 1 user, load average: 0.86, 0.81, 0.87 ]

    One person's error is another person's data.