  • 1. Data: 2004-11-03 08:17:21
    Temat: RP(info): gwarancja, (nie)zgodność (konsumencka)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    "Prawo co Dnia":
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041103/p
    rawo/prawo_a_14.html
    cytat:
    ++++
    Przy niezgodnoœci towaru z umowš mamy alternatywę. Przepisy mówiš,
    że można domagać się naprawy albo wymiany. Nie ustalajš kolejnoœci,
    że najpierw jest naprawa, a dopiero póŸniej wymiana. Od razu można
    żšdać wymiany np. kanapy, w której zapada się częœć siedziska.
    Konsument decyduje sam.
    ----

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2004-11-03 08:56:44
    Temat: Re: RP(info): gwarancja, (nie)zgodność (konsumencka)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <Pine.WNT.4.61.0411030915230.1916@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > że najpierw jest naprawa, a dopiero póŸniej wymiana. Od razu można
    > żšdać wymiany np. kanapy, w której zapada się częœć siedziska.

    No i? :) Było nawet chyba w ciągu ostatnich tygodni: zażądasz wymiany -
    sprzedawca powołać się może na nadmierne koszty (ten sam art.). Możesz
    domagać się pisemnego uzasadnienia. Pewnie takie dostarczy. I co, do sądu?
    :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-03 09:04:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 09:17:21 +0100, Gotfryd Smolik news naskrobał(a):

    gdzie tu news?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-11-03 11:40:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, Marcin Debowski wrote:
    [...]
    >+ No i? :) Było nawet chyba w ciągu ostatnich tygodni: zażądasz wymiany -
    >+ sprzedawca powołać się może na nadmierne koszty (ten sam art.).

    Stwierdzam fakt: artykuł o tym raczy nie wspominać.
    A ludziska uwierzą.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-11-03 11:43:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, Sebol wrote:
    [...]
    >+ gdzie tu news?

    To jest coś lepszego: preludiom do newsów. Newsy będą ;)
    "Ludziska przyłażą mi z gazetą w garści i powiadają że mam prawo
    domagać się wymiany bez naprawy. I że mam się wypchać z naprawą
    bo w gazecie inaczej napisali" :)

    pozdrowienia, Gotfryd