  • 1. Data: 2004-11-03 08:06:35
    Temat: umowa o pozyczke od osoby prywatnej
    Od: "Cabra" <beretta@+NET.pl>

    Witam,

    chcialbym pozyczyc znajomemu pieniadze, ale nie bardzo lubie robic to tak
    bez "zadnego zabezpieczenia", z tego wlasnie powodu mam do Was prosbe: jak
    sporzadzic taka umowe i czy w razie klopotow (odpukac w niemalowane) cos ona
    daje?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    ----
    PZDR
    Cabra

  • 2. Data: 2004-11-03 11:39:03
    Temat: Re: umowa o pozyczke od osoby prywatnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, Cabra wrote:

> [...]
    >+ sporzadzic taka umowe i czy w razie klopotow (odpukac w niemalowane) cos ona

    "Coś daje".
    Ale w zależności od wartości pożyczki moze być warto zapoznać
    się z hasłami:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=+wek
    sel+OR+weksla+OR+wekslem+group:*.prawo&num=100&hl=pl
    &safe=off

    ...oraz stosownie "tytuł egzekucyjny" (w odmianie, bo google odmieniać
    nie umie). To drugie wymaga notariusza :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-11-29 01:35:43
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Cabra" <beretta@+NET.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez "zadnego zabezpieczenia", z tego wlasnie powodu mam do Was prosbe:
    > jak sporzadzic taka umowe i czy w razie klopotow (odpukac w niemalowane)

    A owiles ze macie tam prawnika w pracy ;]

    Jak by sprawa jeszcze byla katualna dowal do mnie na gg...

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 4. Data: 2004-11-29 08:12:09
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > sporzadzic taka umowe i czy w razie klopotow (odpukac w niemalowane) cos ona

    Może weksel.