  • 1. Data: 2004-11-03 07:39:04
    Temat: Czy świadek w sądzie grodzkim , również policjant, gdy zeznaje nieprawdę, pod jaki paragraf podlega?
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Witam, jak w temacie i jaką karą jest zagrożony? Pytam w związku z dziwnym
    naprawieniem się znaku zakazu wjazdu dokładnie po moim odmówieniu przyjęciu
    mandatu z powodu uszkodzenia znaku. Widzę związek z tym zdarzeniem, a
    naprawionym znakiem następnego dnia. Mogę przypuszczać,że policjanci w sadzie
    grodzkim, będą mówić nieprawdę,że znak był sprawny...czym ryzykują, mam swoich
    swiadków.

    Pozdrawiam

    Wiesiek

  • 2. Data: 2004-11-03 07:42:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wiesiek wrote:

    > naprawionym znakiem następnego dnia. Mogę przypuszczać,że policjanci w sadzie
    > grodzkim, będą mówić nieprawdę,że znak był sprawny...czym ryzykują, mam swoich
    > swiadków.

    Jeśli będziesz w stanie wykazać, że celowo kłamią, to jak w przypadku
    cywila - parę latek odsiadki. Dodatkową atrakcją będzie oczywiście
    wydalenie ze służby.

    Przy czym to oczywiście przy założeniu, że niezbicie wykażesz, że celowo
    i świadome kłamią (bo może im się tylko pomyliło ;) )

  • 3. Data: 2004-11-03 07:51:08
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Oczywiście uważam,ze są to ludzie (policjanci) rozsądni i zdają sobie sprawę
    czym ryzykują, mam świadków, i dysponuję innymi danymi...o których teraz tu nie
    powiem...na ich miejscu nie próbowałbym zeznawać w sądzie nie zgodnie ze stanem
    faktycznym...

    pozdr

    Wiesiek

  • 4. Data: 2004-11-03 08:25:17
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Oczywiście uważam,ze są to ludzie (policjanci) rozsądni
    Sam przekonałeś się jak to jest z ich rozsądkiem.

    Muszą to być nie podważalne dowody.
    Darek