  • 1. Data: 2004-11-03 08:15:48
    Temat: Przejęcie długu, przedawnienie, firma windykacyjna - co zrobic?
    Od: "Kofoga" <k...@g...pl>

    Właśnie dostałem takie pismo od firmy windykacyjnej Kruk, że w związku z
    przejęciem spółki Polska Korporacja Telewizyjna Sp. z o.o. przez Canal+
    Cyfrowy, ten stał się moim wierzycielem. Chodzi jakoby o niezapłacony
    abonament, od którego odsetki zaczeły rosnąć od dnia 9 kwietnia 1998 do 22
    października 2004. Kwota jest mała bo 55 zł + ewent. odsetki 77 zł.
    Napisali, że jak zapłacę te 55 zł do 6 listopada tego roku, to nie będę
    musiał płacić odsetek. Czy wg. Was ta sprawa podchodzi pod świadczenia
    okresowe, co wg art. 118 KC przedawnia się po 3 latach? Nie jestem pewien
    czy zapłaciłem, bo to dawno było - oczywiście zadnych dowodów wpłaty już
    nie mam - z tego co pamiętam to była miesięczna promocja na Canal+ (za
    1zł), po miesiącu oddałem dekoder i zapomniałem o sprawie. jak można
    wybrnąć z tej sytuacji i co moge przedstawicielowi Kruka przedstawic przez
    telefon, żeby dali mi spokój? Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi i
    pomoc
    Pozdrawiam
    Kofoga

  • 2. Data: 2004-11-03 09:46:57
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Kofoga wrote:

    > Właśnie dostałem takie pismo od firmy windykacyjnej Kruk, że w związku z

    Olej to.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2004-11-03 15:22:50
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kofoga wrote:
> [...]
    > musiał płacić odsetek. Czy wg. Was ta sprawa podchodzi pod świadczenia
    > okresowe, co wg art. 118 KC przedawnia się po 3 latach?

    nawet jeśli nie okresowe, to związane z prowadzoną działalnością gospodarczą
    wyrzuć do kosza, tylko odbierz ewentualne pisma z sądu (mało prawdopodobne)

    KG