  • 11. Data: 2010-01-14 23:20:53
    Temat: Re: Pytanie o zaproszenia z Facebooka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jan 2010, Bruksa New wrote:

    > Spróbuj sie wypisać, to dopiero spotka Cię suprajz...

    Możesz zaspokoić ciekawość jaki?
    Nie będę się specjalnie zapisywał dla tej wiedzy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-01-15 05:25:16
    Od: " Bruksa New!" <b...@g...pl>

    > Możesz zaspokoić ciekawość jaki?
    > Nie będę się specjalnie zapisywał dla tej wiedzy ;)

    Jest opcja dezaktywacji konta, ale to nie jest równoznaczne z anonimizacją
    danych, czyli fizycznym usunieciem danych z bazy danych Serwisu. Nadal moga
    handlowac i przetwarzać Twoje dane. Uprzejmie informują,że gdybyś zapragnął
    wrócić, to w każdej chwili, bo konto jest w zasobach.
    Perfidia polega na tym, o czym nadmienili przedpiścy, że maja wgląd w Twoja
    książke adresowa i rozsyłaja propozycje nowych znajomości do innych. Rodzaj
    "łancuszka jakiegoś św". Patent wyśmienity, przecież chodzi o reklamodawców, a
    nie naiwnych userów, którzy zaspokajają swoje "ego", będąc tylko "bezwładną
    masą", plasteliną... Ponad 350mln użytkowników, niesamowity potencjał, którym
    można dowolnie manipulowac :(

    Pozdrawiam
    Bruksa

  • 13. Data: 2010-01-15 11:54:35
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jan 15, 5:25 am, " Bruksa New!" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > masą", plasteliną... Ponad 350mln użytkowników, niesamowity potencjał, którym

    po pierwsze bzdura, po drugie czesciowo bzdura.

    dane sa usuwane - choc nie od razu. bylo o tym glosno, choc juz jakis
    czas temu. Dane sa przechowywane przez zdaje sie 6 miesiecy.

    Po drugie - to nie tka, ze facebook automatycznie przetrzepie Twoja
    ksiazke adresowa - albo wyrazasz zgode, albo nie. Tyle.

  • 14. Data: 2010-01-15 14:39:53
    Od: " Bruksa New!" <b...@g...pl>

    f...@g...com <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Po drugie - to nie tka, ze facebook automatycznie przetrzepie Twoja
    > ksiazke adresowa - albo wyrazasz zgode, albo nie. Tyle.

    Nie wiem o czym było głośno, wiem tylko,że moje konto nie jest usuniete,
    zobaczymy za te kilka miesięcy, przez które bedą "przechowywać" raczej
    handlowac moimi danymi.
    Nikt mnie nie pytał czy wyrażam zgodę na "przetrzepanie" mojej ksiązki adresowej.
    Powiem jedno, portale społecznościowe, to rodzaj sekty.
    Ale jak ktoś lubi takie sporty, czemu nie, niech chodzi "na smyczy" ;)

  • 15. Data: 2010-01-17 15:49:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bruksa New! wrote:
> [...]
    > "przechowywać" raczej
    > handlowac moimi danymi.
    > Nikt mnie nie pytał czy wyrażam zgodę na "przetrzepanie" mojej

    wiec nie trzepali twojej książki adresowej.