  • 1. Data: 2010-01-14 08:06:18
    Temat: Arogancja BSA
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Dostałem pismo z czerwoną pieczęcią PILNE z nagłówkiem zawiadomienie.
    Treść zawiadomienia to informacja że w związku z odbywającymi się w całej
    Polsce kontrolami przesyłają mi formularz ewidencji oprogramowania następnie
    dwie strony z podstawami prawnymi i wyszczególnienie kto może ponosić
    odpowiedzialność za naruszanie praw autorskich. Rozumiem że BSA współpracuje
    z policją ale taki tryb połajanek i sugestia wypełnienia jakiejś ewidencji
    to IMVHO przegięcie prawie na miarę mistrzowskich dokonań Kruka :( Czy
    istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na wniesienie skargi na takich
    "spamerów"?

    pzdr
    olo

  • 2. Data: 2010-01-14 08:14:08
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-14 09:06, olo pisze:

    > Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na
    > wniesienie skargi na takich "spamerów"?

    Czy firmę OSRAM też będziesz ścigał? W końcu wisząca żarówka ewidentnie
    grozi. ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-01-14 08:16:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-14 09:06, olo wrote:
> [...]
    > jakiejś ewidencji to IMVHO przegięcie prawie na miarę mistrzowskich
    > dokonań Kruka :( Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na

    MOżesz zeskanować i wywiesić to cudo?

  • 4. Data: 2010-01-14 08:23:25
    Od: spp <s...@o...pl>

> [...]

    > wniesienie skargi na takich "spamerów"?

    Czy firmę OSRAM też będziesz ścigał? W końcu wisząca żarówka ewidentnie

    Olać i tyle.

    (też to dostałem). :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-01-14 08:26:08
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    olo pisze:
> [...]
    > jakiejś ewidencji to IMVHO przegięcie prawie na miarę mistrzowskich
    > dokonań Kruka :( Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na

    Wystaw im FV pro forma za sporzadzenie ww. spisu w wysokosci kilku tys.
    zl i czekaj na zaplate.

    MarcinJM

  • 6. Data: 2010-01-14 08:29:03
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-14 09:26, MarcinJM pisze:

    > Wystaw im FV pro forma za sporzadzenie ww. spisu w wysokosci kilku tys.
    > zl i czekaj na zaplate.

    Ale oni nie chcą tego spisu.
    To jest formularz który niby pomóc firmie uporządkować te sprawy na
    wypadek kontroli.

    Ot, taki rodzaj 'akcji promocyjnej'. ;)

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-01-14 08:30:13
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    spp pisze:

    > Ale oni nie chcą tego spisu.
    > To jest formularz który niby pomóc firmie uporządkować te sprawy na
    > wypadek kontroli.
    >
    > Ot, taki rodzaj 'akcji promocyjnej'. ;)

    Aaaa, widac zle zrozumialem. Do kosza.

    MarcinJM

  • 8. Data: 2010-01-14 08:42:15
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

    > MOżesz zeskanować i wywiesić to cudo?
    Zeskanuję na pamiątkę :)
    Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?

    pzdr
    olo

  • 9. Data: 2010-01-14 08:48:14
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "spp"

    > Czy firmę OSRAM też będziesz ścigał? W końcu wisząca żarówka ewidentnie
    > grozi. ;)

    To zależy, jeżeli sam wiedziony jakimś scatowskim zapędem zainstalowałem ją
    sobie nad łóżkiem to nie. Jeżeli natomiast ktoś bez mojej zgody umieściłby
    ją w moim żyrandolu to jak najbardziej ;)

    pzdr
    olo

  • 10. Data: 2010-01-14 08:57:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 09:06:18 +0100, olo napisał(a):

    > Dostałem pismo z czerwoną pieczęcią PILNE z nagłówkiem zawiadomienie.

    Możesz gdzieś to wystawić w sieci (skan) albo posłać do mnie:
    http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html ? Proszę? ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd