eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o opłatę od pozwu i pełnomocnictwo do przeglądania akt › Pytanie o opłatę od pozwu i pełnomocnictwo do przeglądania akt
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o opłatę od pozwu i pełnomocnictwo do przeglądania akt
    Date: Tue, 07 Mar 2017 14:08:58 +0100

    Jak wiadomo przy składaniu pozwu wszystkie załaczniki mają być złożone
    2 egzemplarzach (dla sądu + pozwanego)
    Czy dotyczny to potwierdzenia przelewu z opłatą za pozew?

    I drugie pytanie:
    powiedzmy, że ktoś chce złożyć pozew i dać mi możliwość przeglądania akt
    oraz możliwość informowania mnie o sprawie za pośrednictwej Portalu
    Informacyjnego Sądów i tylko do tego (żadnej reprezentacji "aktywnej",
    że się tak wyrażę)
    Czy takie pełnomocnictwo też powinno być 2 kopiach?
    I czy w nim powinien być pełny adres zamieszkania (z ulicą/numerem domu)
    czy wystarczy pesel+ nr dowodu+ miejscowość (+ ew. adres do doręczeń?)

    KJ
    Cahn's Axiom:
    When all else fails, read the instructions.