  • 1. Data: 2004-09-10 11:55:07
    Temat: Pytanie nt postępowania sądowego.
    Od: "adam kadlubek" <n...@c...sig.4.info>

    Witam

    Pytanie troszkę głupie, ale męczy mnie od pewnego czasu.

    13 sierpnia miałem rozprawę o spadek. Okazało się, że brakuje pewneych
    dokumentów więc rozprawę odroczono a sędzia dał mi 30 dni na ich
    dostarczenie. Sformułował to tak, że nie wiem, czy 30 dni jest do następnej
    rozprawy, czy też tylko na dostarczenie papierów.

    Ponieważ termin się zbliża nieubłaganie (dokumenty dostarczyłem już) a sąd
    nie przysłał wezwania na rozprawę - czy w przypadku drugiej rozprawy ma taki
    obowiązek (tzn wysłania wezwania), czy też nie?

    Adam Kadlubek | uz - dot - @ - gsi - dot - pl

  • 2. Data: 2004-09-10 12:07:10
    Temat: Re: Pytanie nt postępowania sądowego.
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik adam kadlubek napisał:

> [...]
    > dostarczenie. Sformułował to tak, że nie wiem, czy 30 dni jest do następnej
    > rozprawy, czy też tylko na dostarczenie papierów.

    To może zacytuj, zobaczymy jaką interpretację słów , pisma sędziego
    mają grupowicze ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-10 14:11:58
    Od: "adam kadlubek" <n...@c...sig.4.info>

    > To może zacytuj, zobaczymy jaką interpretację słów , pisma sędziego
    > mają grupowicze ...

    Pisma nie było - tylko coś w stylu "Czy wystarczy państwu 30 dni na
    uzupełnienie dokumentów?".

    --
    Adam Kadlubek | uz - dot - @ - gsi - dot - pl

  • 4. Data: 2004-09-11 08:48:33
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "adam kadlubek"

    > Pisma nie było - tylko coś w stylu "Czy wystarczy państwu 30 dni na
    > uzupełnienie dokumentów?".

    Czyli na dostarczenie dokumentów.
    Rozprawa została odroczona na termin z urzędu, czy Sąd oznaczył termin ?

    ---
    Pzdr

  • 5. Data: 2004-09-11 10:50:38
    Od: Dredd<...@...pl>

    Widzę tylko jedno rozsądne wyjście: wybierz się do sekretariatu sądu i
    zajrzyj do akt sprawy - tam wszystko powinno być zaprotokołowane. W
    razie wątpliwości - pracownicy sądu udzielą Ci dodatkowych informacji.
    Jeśli masz do Sądu daleko to zamiast iść osobiście - zadzwoń

    -> http://usenet.pomocprawna.info