  • 1. Data: 2004-09-10 10:49:56
    Temat: udzielenie przez bank tajnych informacji
    Od: "marwik" <m...@g...pl>

    proszę o radę
    jest taka sytuacja : idę do banku , żeby udzielił mi informacji o rachunku
    do którego jestem pełnomocnikiem. Pani w okienku udziela mi żądanych przeze
    mnie informacji tyle że dotyczą one rachunku innego tego samego właściciela
    , do którego pełnomocnikiem nie jestem. Powoduje to szereg nieprzyjemnych
    sytuacji i niepotrzebnych stresów.
    czy ( i jak ) właściciel może złozyć skargę na bank że udzielił takich
    informacji osobie postronnej
    z góry dziękuje
    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2004-09-10 22:19:01
    Temat: Re: udzielenie przez bank tajnych informacji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marwik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Skargę może złożyć do dyrektora banku. Ustnie, telefonicznie, pisemnie,
    faksem, mailem. Odpowiedzialność karna moim zdaniem wymagała by udowodnienia
    umyślności działania, której tutaj się dowieść nie da chyba. po prostu to
    pomyłka.